قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین با حضور ایلان ماسک در یک برنامه تلویزیونی 40 درصد کاهش یافت

ایلان ماسک اخیرا در یک برنامه زنده تلویزیونی مشهور حضور یافت و با گفته‌های خود باعث شد بر خلاف انتظار قیمت دوج کوین به میزان 40 درصد کاهش پیدا کند.

ایلان ماسک که به عنوان مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس شناخته می‌شود اخیرا با حمایت‌های خود از دوج کوین باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتالی شد، اما وی به تازگی در برنامه زنده شنبه شب (Saturday Night Live) حضور یافت و با گفته‌های خود باعث کاهش 40 درصدی قیمت دوج کوین شد.

کاهش 40 درصدی قیمت دوج کوین

در حالی که قیمت دوج کوین روز شنبه تا میزان 73 سنت دلار آمریکا افزایش پیدا کرده بود و بسیاری از افراد انتظار یک دلاری شدن آن را داشتند، اما ایلان ماسک در این برنامه بر خلاف گذشته برای تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی اصرار نداشت. وی با اعلام اینکه آینده از آن ارزهای دیجیتالی است به سرمایه‌گذاران توصیه کرد تمام سرمایه خود را در این بازار هزینه نکنند و در زمان خرید و فروش رمزارزها مراقب باشند. وی همچنین با اعلام اینکه دوج کوین ارز آینده بوده و رشد آن متوقف نخواهد شد با خنده گفت البته این رشد کمی فریبنده است.

مادر ایلان ماسک نیز در جریان این برنامه به دلیل روز مادر به روی صحنه آمد و گفت من برای دریافت هدیه روز مادر از فرزندم بسیار هیجان‌زده‌ام، اما امیدوارم هدیه دوج کوین نباشد. ایلان ماسک نیز با خنده گفت اتفاقا هدیه شما دوج کوین است. گفته‌های ایلان ماسک و تمسخر دوج کوین توسط مادر وی باعث شد تا قیمت دوج کوین در معامله‌های روز یکشنبه با افت 40 درصدی به 43 سنت کاهش پیدا کند. همچنین ارزش بازار این رمزارز به 58 میلیارد دلار کاهش یافت.

گفتنی است نرخ دوج کوین مجددا در ادامه خرید و فروش‌های یکشنبه بازار ارزهای دیجیتالی به 48 سنت افزایش یافت و ارزش بازار آن نیز به 61 میلیارد دلار رسید. دوج کوین در لیست 29 رمزارز دیجیتالی پرمعامله جهان قرار دارد و پس از بیت کوین، اتریوم، باینانس کوین و ریپل دارای بیشترین ارزش بازار است. همچنین این رمزارز طی شش ماه اخیر به میزان 27 هزار درصد رشد داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*