انتشار جزئیات جدیدی از ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch

اگر به خاطر داشته باشید حدود ۳ هفته پیش بود که ایسوس از ساعت هوشمند جدید خود با نام VivoWatch پرده برداشت اما اطلاعات کاملی از این محصول جدید خود را در اختیار ما قرار نداد.امروز جزئیات بیشتری ساعت هوشمند ویو واچ ایسوس منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند ایسوس دارای صفحه نمایشی لمسی و سیاه و سفید با دقت ۱۲۸×۱۲۸ پیکسل است که مصرف انرژی را بسیار کمتر می‌کند و در عین حال پردازنده بسیار ساده ای هم در آن به کار رفته است.این یکی از دلایل اصلی مصرف بسیار پایین انرژی در این ساعت هوشمند است.طبق گفته ایسوس ، باتری ۱۲۳ میلی آمپر ساعتی ساعت هوشمند VivoWatch چیزی حدود ۱۰ روز دوام می آورد.البته ایسوس در این ساعت از یک سیستم عامل اختصاصی با نام Kood استفاده کرده که علاوه بر ویژگی های خاص خود ، از Android Wear گوگل مصرف باتری کمتری دارد.

استفاده از سیستم عامل اختصاصی در این ساعت باعث شده که VivoWatch امکان اجرای برنامه‌های متفرقه یا Third Party را نداشته باشد اما به گفته سازنده ، نرم افزارهای موجود برای این ساعت از پس ماموریت های محوله آن به خوبی بر خواهند آمد.

ویژگی‌های  تناسب اندام هم در این ساعت هوشمند قابل توجه است؛ سنسور ضربان قلب، یک LED ویژه برای زمانی که به شکل واقعی و موثری در حال سوزاندن کالری هستید و قابلیتی به نام Happiness Index که ایسوس در توضیح آن می‌گوید: “یک درجه‌بندی قابل فهم از شرایط شما بر اساس میزان فعالیت بدنی و تنظیم کیفیت خواب” !

این ساعت ضد آب و گرد و خاک است و قادر است با بلوتوث به کامپیوتر یا اسمارت فون های اندرویدی و iOS متصل شود. باید دید در این بازار تازه اما پر از ساعت‌های هوشمند، محصول ایسوس چه جایگاهی را کسب خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات جدید، این ساعت از ماه جاری در تایوان با قیمت حدود ۱۴۹ دلار فروش خود را آغاز می‌کند و فعلا بازارهای بریتانیا، فرانسه و آلمان نیز به عنوان دیگر بازارهای هدف از سوی ایسوس در نظر گرفته شده است.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*