ردمی نوت ۱۰ اس

ردمی نوت ۱۰ اس با پردازنده هلیو G95 و نمایشگر AMOLED معرفی شد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت ۱۰ اس – Redmi Note 10S با پردازنده هلیو G95، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر Super AMOLED معرفی شد.

شیائومی چند ماه پیش از گوشی‌های سری Redmi Note 10 در هند رونمایی کرد. در آن زمان سه عضو این خانواده به نام‌های ردمی نوت ۱۰، نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۰ پرو مکس معرفی شده بودند. حالا بعد از گذشت دو ماه، گوشی‌ساز چینی از چهارمین عضو این خانواده به نام ردمی نوت ۱۰ اس به همراه ساعت هوشمند ردمی واچ رونمایی کرده است.

ردمی نوت ۱۰ اس

گوشی Redmi Note 10S همراه با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ معرفی شده است. به جز این، تنها گوشی ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن بود که به صورت پیشفرض با اندروید ۱۱ رونمایی شده بود. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) تجهیز شده است که تراکم پیکسلی  409ppi، رنگ ۸ بیت، اوج روشنایی ۱۱۰۰ نیت، یک حفره در مرکز، نرخ نمونه‌برداری لمس ۱۸۰ هرتز و نرخ تازه‌سازی استاندارد ۶۰ هرتز را ارائه می‌کند. این پنل پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد، نسبت کنتراست ۴.۵۰۰.۰۰۰ به ۱ را ارائه می‌کند و با گوریلا گلس ۳ از آن محافظت می‌شود.

زیر قاب این گوشی، چیپست Helip G95 شرکت مدیاتک با ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.0 حضور دارد. امکانات ارتباطی آن هم شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 4G، وای فای دو باند، بلوتوث ۵.۰ و GNSS می‌شود.

قاب پشتی و فریم دور این گوشی از جنس پلاستیک است، اما ظاهری مثل شیشه و فلز دارند. علاوه بر این از گواهی IP53 نیز استفاده می‌کند که آن را در برابر پاشش آب مقاوم می‌کند. روی این قاب پلاستیکی دوربین چهارگانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۱۸ درجه‌ای، حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق حضور دارد. درون حفره روی نمایشگر آن هم یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گنجانده شده است.

ردمی نوت ۱۰ اس

از دیگر امکانات گوشی تازه معرفی شده ردمی نوت ۱۰ اس می‌توان این موارد اشاره کرد: به اسپیکر دوگانه استریو، جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون، گواهی Hi-Res Audio، درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت روی فریم کناری، موتور لرزشی با محور خطی Z، حسگر مادون قرمز، حسگر نور ۳۶۰ درجه‌ای، قطب‌نما، شتاب‌سنج، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۳۳ وات.

ابعاد گوشی جدید شیائومی برابر با ۱۶۰.۴۶ در ۷۴.۵ در ۸.۲۹ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۷۸.۸ گرم است. ضمن این که سازنده سه رنگ آبی، سفید و مشکی را برای آن در نظر گرفته و قرار است با قیمت پایه ۲۰۴ دلاری وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*