گوشی پوکو M3 Pro 5G

گوشی پوکو M3 Pro 5G را در این رندرهای رسمی ببینید

رندرهای رسمی گوشی موبایل پوکو M3 Pro 5G منتشر شد که طراحی متفاوت آن نسبت به نسخه معمولی پوکو ام ۳ و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد به زودی پوکو از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. سازنده چینی قصد دارد از نسخه جدید و قدرتمندتر M3 به نام پوکو M3 Pro 5G رونمایی کند. این دقیقاً مشابه خانواده پوکو X3 است که در دو نسخه X3 و X3 Pro عرضه شده بود.

با این حال برخلاف سری X3، نسخه پرو سری پوکو M3 هیچ شباهتی با نسخه معمولی آن نداشته و با طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به آن وارد بازار می‌شود. این موردی است که می‌توانید به لطف رندرهای رسمی به بیرون درز کرده از این گوشی مشاهده کرد.

رندر رسمی پوکو M3 Pro 5G

گوشی پوکو M3 Pro 5G

آنطور که مدیران شرکت پوکو می‌گویند، مدل ام ۳ پرو برخلاف مدل معمولی از چیپست Dimensity شرکت MediaTek قدرت می‌گیرد. هرچند هنوز نام دقیق پردازنده آن مشخص نشده است، اما گفته می‌شود در عملکرد بهتر از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ شرکت کوالکام است که در گوشی‌های هم رده آن به کار می‌رود. بر اساس آزمون داخلی شرکت پوکو، نسخه معمولی پوکو ام ۳ در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۳۰۱.۶۳۵ را به دست آورده، در حالی که نسخه پرو آن صاحب امتیاز ۳۲۹.۰۷۲ است.

از آنجا که این گوشی از یک چیپست Dimensity قدرت می‌گیرد، پس می‌تواند از شبکه 5G نیز پشتیبانی کند. علاوه بر این پوکو ام ۳ پرو به یک نمایشگر با نرخ رفرش بالا نیز مجهز خواهد بود که یکی دیگر از برتری‌های آن نسبت به مدل معمولی ام ۳ است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی در سه رنگ مشکی، زرد و آبی عرضه خواهد شد.

جالب اینجاست که پوکو با عرضه M3 Pro به بازار، گوشی X3 را بازنشسته خواهد کرد. چرا که این دو تقریباً مدل‌های مشابهی با یکدیگر هستند و اگر مشتریان به قدرت بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند مدل X3 Pro را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*