شارژر آنر 50

شارژر آنر 50 و آنر 50 پرو در تأییدیه 3C چین مشاهده شدند

شارژر آنر 50 – Honor 50 و آنر 50 پرو در تأییدیه 3C رؤیت شده اند و گویا آنر می‌خواهد این شارژرهای با توان بالا را در جعبه گوشی قرار دهد.

انتظار می‌رود که آنر از اولین سری گوشی‌های پرچمدار خود پس از مستقل شدن از هواوی رونمایی کند و گفته می‌شود سری آنر 50 در اوایل خرداد ماه معرفی خواهند شد. حال آخرین خبرها حاکی از این است که دو مدل از سری آنر 50 به همراه شارژر هایشان تأییدیه 3C چین را دریافت کرده‌اند.

بر اساس گزارش MyFixGuide، دو مدل از سه گوشی سری آنر 50 در این فهرست دیده می‌شوند. کد NTH-AN00 به نسخه معمولی آنر 50 اشاره دارد و NRA-AN00 نشانگر مدل پرو است. بر اساس این تأییدیه این گوشی‌ها به همراه شارژرهای ۶۶ وات و ۱۰۰ وات عرضه خواهند شد.

شارژر آنر 50

شارژر آنر 50 (HW-110600C00) همان نمونه عرضه شده به همراه آنر وی ۴۰ است. در حالی که شارژر دوم (HN-200500C00) شارژر ۱۰۰ وات (۲۰ ولت و ۵ آمپر) اختصاصی آنر است که از حداکثر توان شارژر ۶۶ وات نیز (۱۱ ولت و ۶ آمپر) پشتیبانی می‌کند. این شارژر همچنین می‌تواند با توان ۴۰ وات (۱۰ ولت و ۴ آمپر) و ۱۰ وات (۵ ولت و ۲ آمپر) نیز گوشی‌های دیگر را شارژ کند.

گزارشات قبلی نشانگر شباهت آنر 50 به هواوی نوا ۸ پرو بود و نشان می‌داند که مجموعه دوربین در دو دایره روی بدنه پشتی جای گرفته‌اند. همانطور که در رندرهای احتمالی مشخص شده است، Honor 50 میزبان دوربین اصلی خود در حلقه بالایی و دو دوربین دیگر در حلقه پایینی خواهد بود.

 

شارژر آنر 50 / آنر 50

انتظار می‌رود که آنر 50 معمولی به اسنپدراگون ۸۷۰ و مدل پرو به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود. اطلاعات منتشر شده از گوشی بالا رده آنر 50 به صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +1440p در کنار باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری اشاره دارند. سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی (که احتمال دارد همراه با لنز پریسکوپ باشد) می‌شوند. دوربین‌های سلفی نیز دارای رزولوشن ۳۲ و ۸ مگاپیکسل با فاصله‌های کانونی متفاوت خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*