تصویر آنر پلی 5

تصویر تبلیغاتی آنر پلی 5 به دوربین چهارگانه و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره دارد

تصویر تبلیغاتی جدید آنر پلی 5 استفاده از دوربین چهارگانه را در این گوشی تائید می‌کند. یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی Honor Play 5 حضور دارد.

آنر پیش از این تائید کرده بود که این شرکت در ۲۸ اردیبهشت ماه از گوشی جدید خود به نام آنر پلی 5 در چین رونمایی خواهد کرد. هرچند؛ این شرکت با تصاویر تبلیغاتی اقدام به انتشار مشخصات این گوشی کرده است.

در آخرین تصویر تبلیغاتی منتشر شده از آنر پلی 5، گوشی ساز چینی تائید کرده است که محصول جدیدش با دوربین چهارگانه عرضه خواهد شد و یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی دستگاه حضور دارد ولی اطلاعات بیشتری را در مورد دوربین گوشی منتشر نکرده است.

تصویر آنر پلی 5

 

در رابطه با طراحی دستگاه نیز تصاویر منتشر شده از آنر پلی 5 به ناچ قطره طور در صفحه نمایش دستگاه اشاره دارند. در بدنه پشتی نیز از طراحی گرادیانی و لیزری استفاده خواهد شد تا گوشی زیبا و چشنواز به نظر بیاید. آنر همچنین ضخامت ۷.۴۶ میلی‌متر این گوشی را تائید کرده است.

شایعات به استفاده از یک صفحه نمایش اولد ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس در Honor Play 5 اشاره دارند ولی هنوز جزئیاتی در رابطه با نرخ تازه‌سازی گوشی منتشر نشده است. همچنین؛ گفته می‌شود که شاهد حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهیم بود.

این گوشی به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 800U در کنار ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد و از اندروید ۱۱ با رابط کاربری مخصوص آنر استفاده خواهد کرد. همچنین؛ انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری تأمین خواهد شد و تصویر تبلیغاتی دیگری از آنر پلی 5 پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع ۶۶ وات را تایید کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*