بروزرسانی اندروید 11 برای ردمی 10X Pro 5G

بروزرسانی اندروید 11 برای ردمی 10X Pro 5G و ردمی نوت 9S از راه رسید

بروزرسانی اندروید 11 برای دو گوشی ردمی Redmi 10X Pro 5G – 10X Pro 5G و ردمی نوت Redmi Note 9S – 9S توسط شیائومی منتشر شد.

هفته گذشته، شیائومی بروزرسانی اندروید 11 را برای ردمی 10X 5G عرضه کرد و حالا این برزورسانی برای ردمی 10X Pro 5G در دسترس است. علاوه بر این، بروزرسانی مذکور برای ردمی نوت 9S نیز در حال انتشار است.

ردمی 10X Pro 5G که منحصراً برای بازار چین معرفی شده بود، در شش ماهه نخست ۲۰۲۰ با سیستم عامل MIUI 11 بر پایه اندروید ۱۰ عرضه شد. سپس؛ این گوشی بروزرسانی MIUI 12 را دریافت کرد و حالت نوبت دریافت اندروید 11 شده است.

بروزرسانی اندروید 11 برای ردمی 10X Pro 5G

بروزرسانی اندروید 11 برای Redmi 10X Pro 5G با کد V12.0.2.0.RJLCNXM عرضه شده است. این بیلد در حال حاضر در مرحله بتا پایدار است. این بدین معنی است که بروزرسانی به صورت محدود عرضه شده است و فقط برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس است.

بروزرسانی در هر صورت باید طی روزهای آینده در اختیار همه کاربران قرار بگیرد. چرا که؛ این گوشی فقط در چین فروخته می‌شود و هیچ بیلد نرم افزاری دیگری وجود ندارد که شیائومی بخواهد این بروزرسانی را برایش بهینه کند.

از طرفی دیگر، بروزرسانی اندروید 11 برای نسخه بین المللی ردمی نوت 9S با کد V12.0.2.0.RJWMIXM عرضه شده است. این بیلد نیز در مرحله بتای پایدار قرار دارد؛ از این رو، فقط برای بعضی از کاربران در دسترس است.

بروزرسانی اندروید 11 برای ردمی نوت 9S

 

ردمی نوت 9S برخلاف گوشی قبلی در بازارهای مختلفی به فروش می‌رسد. بنابراین؛ چندین بیلد MIUI از جمله منطقه اقتصادی اروپا، روسیه و ترکیه برای این دستگاه موجود است. این نسخه‌ها نیز در آینده نزدیک بروزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*