5 دليلي که اچ تي سي باور دارد One M8 به گلکسي اس 5 سامسونگ برتري دارد

5 reasones make htc one m8 better than the samsung galaxy s5

سندی آموزشی که حاوی برنامه اچ تی سی برای فروش ام 8 بوده، منتشر شده است. مشخص است که بزرگترین چالش روبروی این سازنده تایوانی مقابله با گلکسی اس 5 بوده و در همین جهت، اچ تی سی 5 دلیلی را که از نظرش ام 8 را بهتر از اس 5 می‌کند، در این سند جای داده است. در ادامه به این 5 دلیل می‌پردازیم با گجت نيوز همراه باشيد.

1 – فلز پلاستیک را شکست می‌دهد

انتظار هم می‌رفت که اولین خودنمایی اچ تی سی در برابر سامسونگ با به رخ کشیدن بدنه فلزی‌اش آغاز شود.” باور داریم که یک محصول با کیفیت باید با کیفیت به نظر رسد یه و همان حس را نیز القا کند. در حالی که سامسونگ به بدنه‌های پلاستیکی‌اش راضی است، ما با فلز بیشتر در ام 8، به جلوتر حرکت کرده‌ایم. این هوشمند با طراحی و ساخت خیره کننده‌اش به راحتی در دستانتان جای می‌گیرد و حس حسادت دیگران را بر می‌انگیزد”.

2 – دو بلندگوی جلویی قدرتمند

در این قسمت که اصلا رقابتی وجود ندارد، زیرا این دو بلندگو حتی 25٪ از بلندگوهایی که در مدلهای پیشین اچ تی سی استفاده می‌شده نیز بلندترند. صدای شفاف و بلند لذت شما را درگوش فرا دادن به موسیقی، بازی کردن، تماشای فیلم، تماس ویدئویی و غیره بیشتر می‌کند.

3 – استفاده یک دستی راحت و دسترسی سریعتر

ما برای شما دسترسی به آنچه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است راحت تر کرده‌ایم. با ویژگی Motion Launch تنها چیزی که نیاز است یک سوئیپ ساده برای باز کردن یک برنامه یا دو ضربه برای روشن کردن صفحه نمایش است و دست دیگرتان را هم برای نگه داشتن ساندویچتان آزاد می‌گذارد.

4 – اولین دوربین Duo با افکتهای گرافیکی

دو لنز بهتر از یک لنز است. این دو لنز با یکدیگر برای ایجاد عکسهایی با کیفیت و عمق دار و همراه با جزئیات فراوان کار کرده و به شما امکان ایجاد تصاویری را می‌دهند که انداختن آنها تا پیش از این با دوربین‌های اسمارتفونهای دیگر ممکن نبوده است. UFocus به کاربر اجازه می‌دهد که بخشی از تصویر را که می‌خواهد روی آن فوکوس کند انتخاب کرده و ویژگی Foregrounder هم اجازه می‌دهد پیش یا پس از عکسبرداری، امکان اضافه کردن افکت را داشته باشید. به طور کل این دوربین هر کنترل هنرمندانه‌ای را که بخواهید در اختیارتان می‌گذارد.

5 – اچ تی سی با وجود HTC Advantage ارزش بیشتری را فراهم می‌کند

ما بدنه با کیفیت را با خدمات با کیفیت همراه کرده‌ایم. ارائه گارانتی تعویض شیشه شکسته در مدت 6 ماه ابتدای مالکیت تلفن و تعهد در آپدیت بموقع نرم‌افزارها و غیره از این قبیل هستند و باور داریم زمانی که اچ تی سی می‌خرید، بهترین را خریده‌اید و باید همانگونه هم بماند.

5 reasones make htc one m8 better than the samsung galaxy s5

نظر شما در مورد این دو گوشی چیست ؟ شما کدام یک را می پسندید ؟

لطفا در رای گیری زیر شرکت کرده و به اسمارت فون محبوب خود رای دهید.

منبع : htcsource

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*