ساخت استوری

آموزش ساخت استوری و پست حرفه ای اینستاگرام

اهمیت اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی برای کاربران آن، به ویژه دارندگان کسب‌وکار، مشهود است. اغلب کاربران اینستاگرام برای بازدید بیشتر و همچنین افزایش تعداد لایک‌ها و کامنت‌های خود، به دنبال به اشتراک گذاشتن استوری و پست‌های باکیفیت و تاثیرگذار هستند. اما چگونه می‌توان ساخت استوری و پست اینستاگرام را به بهترین شکل ممکن انجام داد؟ در این مطلب، وب‌سایت فلت رندر را به عنوان بهترین ابزار برای تحقق این هدف معرفی خواهیم کرد.

استوری و پست اینستاگرام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ساخت پست و استوری جذاب برای تحت تاثیر قرار دادن فالوئرها به ویژه در جهت رونق کسب‌وکار ضروری است. اما چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فالوئرها جذب پست‌های شما می‌شوند و به نوبه‌ی خود به شما کمک می‌کنند تا رشد کنید؟ این کار تنها با محتوای باکیفیت اینستاگرام امکان‌پذیر است.

پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام نقش تعیین‌کننده دارند. ارائه‌ی بصری آن‌ها با بهترین کیفیت، میزان تاثیرگذاری آن‌ها را مشخص می‌کند، در نتیجه ساخت استوری و پست اینستاگرام ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. انتخاب محتوای مناسب نیز یکی از مولفه‌های ساخت پست اینستاگرام با بهترین کیفیت است که به روش‌های مختلف و به صورت خلاقانه انتخاب می‌شود.

راه‌های زیادی برای ساخت استوری یا پست تاثیرگذار وجود دارد؛ درست کردن ویدئوهای جذاب از جمله‌ی آن‌هاست. با وجود این، امکان درست کردن ویدئو برای بسیاری از کاربران اینستاگرام امکان‌پذیر نیست. زیرا برای ساخت آن به برنامه‌ها و نرم‌افزارهای حرفه‌ای طراحی مانند فتوشاپ نیاز است که بسیاری از افراد اطلاعات چندانی از نحوه استفاده آن ندارند. خوشبختانه امروزه ابزارهای پیشرفته با کاربرد بسیار ساده این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل و در کمترین زمان پست و استوری مورد نظر خود را بسازند.

فلت رندر چه امکاناتی را برای ساخت استوری و پست اینستاگرام فراهم می‌کند؟

فلت رندر وب‌سایتی است که ابزار ساخت ویدئو را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. استفاده از این پلتفرم آن‌قدر ساده است که تمام علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای ساخت استوری و پست اینستاگرام با فلت رندر به هیچ گونه دانش فنی، تخصص و مهارت نیازی نیست و هر کسی که اکانت اینستاگرام داشته باشد می‌تواند از امکانات این وب‌سایت بهره‌مند شود.

در این وب‌سایت امکانات متعددی برای ساخت استوری و پست در اینستاگرام در اختیار شما قرار داده می‌شود که از جمله‌ی آن می‌توان به وجود تعداد زیادی قالب نیمه‌آماده اشاره کرد. کافی است با چند کلیک ساده در کمترین زمان ممکن، بدون نیاز به دانش خاص محتوای مورد نظر خود را به جذاب‌ترین شکل ممکن بسازید. برای این ‌کار، تنها به خلاقیت نیاز دارید. در کنار آن، انواع لوگوموشن و موشن‌گرافیک در این وب‌سایت به صورت نیمه‌آماده وجود دارد و به شما برای درست کردن استوری و پست خلاقانه کمک خواهند کرد. علاوه ‌بر این می‌توانید متن‌ها، رنگ‌ها، موسیقی و تصویر را به دلخواه خود با یک رابط آسان تغییر داده و آن را بر اساس سلیقه خود‌تان شخصی‌سازی کنید. در انتها با درخواست ساخت ویدئو به صورت رایگان، ویدئوی شما در کمترین زمان ساخته خواهد شد. می‌توانید آن را دانلود کنید و در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام به اشتراک بگذارید.

روند ساخت استوری و پست در وب‌سایت چگونه است؟

در وب‌سایت فلت رندر انواع قالب‌های نیمه‌آماده و حرفه‌ای وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت و مشاهده‌ی انواع قالب‌ها، قالب مورد نظر خود را بر اساس نیاز انتخاب کنند. پس از انتخاب قالب، کاربران می‌توانند محتوای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند. ویدئوهای ساخته شده در وب‌سایت فلت رندر بسیار باکیفیت و حرفه‌ای هستند و می‌توانند برای مقاصد مختلف تجاری، بیزینسی، شخصی یا فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرند.

ویدئوی ساخته شده می‌تواند برای معرفی محصول، رویداد، تبریک، تسلیت، اخبار یا هر موضوع دیگری که مد نظرتان است، مورد استفاده قرار گیرد. مهمترین نکته‌ای که هنگام ساخت ویدئو در فلت رندر باید به آن توجه کرد، مدت زمان آن است. چون معمولا ویدئو‌ها کمتر از دو دقیقه خواهند بود. پس از ساخت ویدئوی مورد نظر می‌توان آن را از ربات تلگرام فلت نصب شده بر روی گوشی، یا به صورت مستقیم از وب‌سایت به صورت فایل MP4 دریافت کرد. در نهایت می‌توانید از این ویدئو برای ساخت استوری یا پست در اینستاگرام استفاده کنید.

با توجه به اهمیت و ضرورت ساخت استوری و پست اینستاگرام با بهترین کیفیت، هم‌اکنون می‌توان به مزیت استفاده از فلت رندر پی برد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*