قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین با توئیت ایلان ماسک 10 درصد کاهش یافت

توئیت جدید ایلان ماسک که به صورت غیر مستقیم از فروش بیت کوین‌های شرکت تسلا حکایت داشت باعث شد تا قیمت بیت کوین 10 درصد کاهش پیدا کند.

ایلان ماسک که روزی با توییت‌هایش به عنوان بزرگ‌ترین حامی بازار ارزهای دیجیتالی به ویژه بیت کوین شناخته می‌شد، مدتی است که پشت بیت کوین را خالی کرده و با چند توییت اخیر خود باعث کاهش قیمت این ارز دیجیتالی محبوب شده است. مدیرعامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا طی هفته گذشته اعلام کرده بود به دلیل اینکه استخراج بیت کوین به انرژی زیادی نیاز دارد و باعث آسیب به محیط زیست می‌شود، امکان خرید محصولات تسلا با بیت کوین را لغو کرده که همین موضوع در کاهش قیمت این ارز دیجیتالی تاثیر زیادی داشت. اما این ماجرا تمامی ندارد و توییت جدید دومین مرد ثروتمند جهان که به صورت غیر مستقیم از فروش بیت کوین‌های شرکت تسلا حکایت داشت باعث شد تا قیمت Bitcoin حدود 10 درصد کاهش پیدا کند.

کاهش 10 درصدی قیمت بیت کوین

ایلان ماسک در شبکه اجتماعی توییتر به صورت غیر مستقیم از احتمال فروش دارایی بیت کوین تسلا خبر داد و گفت مابقی دارایی‌های Bitcoin این شرکت نیز به زودی فروخته خواهند شد. این توییت باعث شد تا قیمت Bitcoin تا این لحظه 10.38 درصد سقوط کند و قیمت آن به 43 هزار دلار برسد. گفتنی است شرکت تسلا در ماه فوریه حدود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد که این اقدام باعث رشد ارزش بیت کوین شده بود.

ایلان ماسک: تسلا هیچ بیت کوینی نفروخته است

قیمت بیت کوین

پس از کاهش ارزش بیت کوین در بازار، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای کاهش حواشی به وجود آمده در پاسخ به توییتی اعلام کرد شرکت تسلا هیچ بیت کوینی را به فروش نرسانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*