اسنپ دکتر

فعالیت سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی در اسنپ دکتر آغاز شد

فعالیت سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی در اسنپ دکتر آغاز شد. به واسطه این سرویس کاربران می‌توانند به صورت 24 ساعته از دامپزشکان در خصوص حیوانات خانگی خود مشاوره دریافت کنند.

سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی اسنپ دکتر به کاربران این امکان را می‌‎دهد که 24 ساعته از دامپزشکان درباره مسائل مربوط به حیوانات خانگی خود به صورت متنی و تلفنی مشاوره بگیرند.

آغاز فعالیت سرویس مشاوره دامپزشکی در اسنپ دکتر

در حال حاضر این مشاوره برای حیوانات خانگی شامل دام‌‎های کوچک و پرندگان خانگی ارائه می‌شود و امکان دریافت مشاوره پزشکی برای مسائلی چون بیماری‎‌های عمومی، رفتارشناسی و آموزش، واکسیناسیون، روش‌های پیشگیری از بیماری، دوره نقاهت جراحی‌ها و غیره برای حیوانات خانگی وجود دارد.

برای دریافت مشاوره‌ی حیوانات خانگی می‎‌توانید با مراجعه به سوپراپ اسنپ، سرویس «پزشک و مشاور» را انتخاب کنید و از طریق بنر «مشاوره با دامپزشک»‎ به لیست دامپزشکان اسنپ دکتر دسترسی پیدا کنید و مشاوره‌ی خود با پزشکان را به صورت متنی یا تلفنی آغاز کنید.

دامپزشکان متقاضی برای ارائه‌ی مشاوره پزشکی در سرویس دامپزشکی هم می‌توانند با مراجعه به بخش  ثبت‌نام پزشک و مشاور در سایت اسنپ‌دکتر مشخصات خود را وارد و برای همکاری با مشاوره دامپزشکی اسنپ دکتر اعلام آمادگی کنند.

از آنجا که اسنپ‌دکتر خود را دوستدار حیوانات و مسئول در قبال حقوق حیوانات می‎‌داند، به تازگی امکان خرید محصولات دوستدار حیوانات (کرولتی‎فری) را هم به در قسمت تهیه نسخه داروی خود اضافه کرده است.

سرویس «پزشک و مشاور» اسنپ‌دکتر امکان دسترسی آسان به مشاوره پزشکی و روانشناسی 24 ساعته و دسترسی به خدمات پزشکی‌ای چون آزمایش پزشکی در منزل، ویزیت و خدمات پرستاری در منزل را برای کاربران فراهم می‌‎کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*