سیستم مورد نیاز بازی بایومیوتنت

سیستم مورد نیاز بازی بایومیوتنت – Biomutant

بازی Biomutant یکی از مورد انتظارترین عناوین این روزها است؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی بایومیوتنت را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی بایومیوتنت نسبتا بالا است و اگر می‌خواهید آن را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید، به سخت افزار قدرتمندی نیازمند خواهید بود.

این بازی نقش آفرینی جهان بازِ اکشن، در گیمزکام 2017 معرفی شد و توانست طرفداران زیادی بدست بیاورد. شما در نقش یک پستاندار سلحشور بازی می‌کنید و می‌توانید ظاهر او را به دلخواه تغییر دهید. همچنین ویژگی‌ها و مهارت‌هایی که برای این شخصیت اتخاذ می‌کنید، بر روی ظاهر او تاثیر می‌گذارد. برای مثال اگر باهوش‌تر باشد، سَرِ بزرگ‌تری خواهد داشت. دنیای بازی، شامل شش قبیله مختلف می‌شود که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید و متحد شوید؛ حتی رهبری یک قبیله را برعهده بگیرید.

سیستم مورد نیاز بازی بایومیوتنت

برای اجرای بایومیوتنت در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i5-4690K، هشت گیگابایت رم و حداقل یک کارت گرافیک GTX 960 نیاز دارید. همچنین برای نصب بازی به 25 گیگابایت فضای خالی نیازمند خواهید بود. اما برای تجربه این اثر به شکل ایده آل، باید سیستمی با پردازنده Core i7-6700K، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1660Ti در اختیار داشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی بایومیوتنت

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8.1 / 10 (نسخه‌های‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4690K @ 3.50GHz / ای ام دی FX-8350
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 960 / ای ام دی Radeon R9 380
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 25 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

با اینکه شرکت سازنده به صورت رسمی اعلام نکرده اما احتمالا با چنین سخت افزاری، نرخ 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p را دریافت خواهید کرد.

سیستم مورد نیاز بازی بایومیوتنت

سیستم پیشنهادی بازی Biomutant

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-6700K @ 4.00GHz / ای ام دی Ryzen 5 1600
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1660Ti  / ای ام دی Radeon RX 590
– حافظه ویدیویی (VRAM): شش گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 25 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

با این سخت افزار، نرخ 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p را به راحتی دریافت خواهید کرد. هنوز مشخص نیست که با چه سیستمی، می‌توان رزولوشن 4K را با بهترین نرخ فریم دریافت کرد اما پشتیبانی بازی از این رزولوشن، تایید شده است.

بایومیوتنت توسط اعضای سابق استودیوی آوالانچ (Avalanche Studios) ساخته شده که سری بازی جاست کاز (Just Cause) را در کارنامه دارند. آن‌ها می‌خواستند که یک بازی سرگرم کننده و کاملا متفاوت خلق کنند و برای توسعه آن از موتور آنریل انجین 4 استفاده کرده‌اند.

بازی Biomutant در تاریخ 25 مه 2021 (4 خرداد 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی اگر چه هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما همان نسخه‌های نسل هشتمی را می‌توانید برای کنسول‌های جدید اجرا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*