نوبیا زد 30 پرو

نوبیا زد 30 پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و شارژ ۱۲۰ وات معرفی شد

گوشی پرچمدار نوبیا زد 30 پرو – nubia Z30 Pro با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و شارژر ۱۲۰ وات معرفی شد.

نوبیا از گوشی پرچمدار جدید خود به نام نوبیا زد 30 پرو رونمایی کرده است، دستگاهی که از سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در کنار پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. اگر این مشخصات برای شما آشنا است، باید بگوییم که شاهد حضور آن‌ها در گوشی اکسون 30 اولترا شرکت ZTE که ماه پیش معرفی شد نیز بودیم.

نوبیا زد 30 پرو از یک صفحه نمایش اولد ۶.۶۷ اینچی با لبه‌های خمیده، رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز برخوردار است. پنل این دستگاه توانایی نمایش عمق رنگ ۱۰ بیت را دارد و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین؛ نسبت تصویر این گوشی ۲۰ به ۹ است.

نوبیا زد 30 پرو

در بدنه پشتی دستگاه شاهد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی هستیم که به حسگر IMX686 سونی و لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دوم از یک لنز ۳۵ میلی‌متری بهره می‌برد و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سوم نیز در واقع یک لنز فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه است. در کنار این مجموعه، یک لنز پریسکوپ با توانایی بزرگنمایی ۵ برابری اپتیکال و ۵۰ برابری دیجیتال حضور دارد. این لنز دارای فاصله کانونی ۱۲۳ میلی‌متر است و به منظور جلوگیری از تاری عکس ناشی از لرزش دست در هنگام بزرگنمایی، به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است.

نوبیا زد 30 پرو

در گوشی جدید نوبیا، اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸، ۱۲ و یا ۱۶ گیگ رم قرار خواهد گرفت. همچنین؛ nubia Z30 Pro دارای حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت است. در بخش نرم‌افزار شاهد حضور رابط کاربری nubia UI 9.0 هستیم که بر پایه اندروید ۱۱ است و به همراه خود مجموعه‌ای کاملاً جدید از آیکون‌ها، تصاویر زمینه، انیمیشن‌ها و ساعت‌های قفل صفحه را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

در زد 30 پرو از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است و نوبیا ادعا می‌کند که پر کردن این باتری با استفاده از شارژر ۱۲۰ وات گوشی تنها ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. نوبیا زد 30 پرو در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. قیمت نسخه ۸/۲۵۶ گیگ این گوشی ۷۷۷ دلار خواهد بود و نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگ ۸۴۰ دلار است. شما می‌توانید نسخه مجهز به ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ذخیره سازی را با پرداخت ۹۳۲ دلار تهیه کنید. این گوشی از ۴ خرداد ماه در چین عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*