انیمیشن رزیدنت اویل

تریلر جدید انیمیشن رزیدنت اویل بازگشت لیان و کلر را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر منتشرشده از انیمیشن رزیدنت اویل که با عنوان Resident Evil: Infinite Darkness شناخته می‌شود، به‌شدت هیجان‌انگیز است.

در سال گذشته کپکام و نتفلیکس برای ساخت یک انیمیشن سریالی از دنیای رزیدنت اویل، با یکدیگر به توافق رسیدند. کپکام با توجه به ادامه‌دار بودن پروسه ساخت بازی Resident Evil: Village، تصمیم به توسعه یک انیمیشن با محوریت شخصیت لیان اسکات کندی و کلر ردفیلد گرفت. اگر دلتان برای مؤلفه‌های قدیمی این سری مانند زامبی‌ها، هیولاهای عجیب و غریب، ویروس‌های ناشناخته و موجودات جهش‌یافته تنگ شده است، تریلر جدید انیمیشن رزیدنت اویل را که با تکنولوژی CGI تولید شده از دست ندهید.

انیمیشن رزیدنت اویل

داستان سریال Resident Evil: Infinite Darkness، دو سال بعد از ماجراهای رزیدنت اویل ۴ اتفاق می‌افتد. جایی‌که شخصیت‌های اصلی بازی رزیدنت اویل ۲ یعنی لیان و کلر، با هجوم زامبی‌ها در کاخ سفید مقابله می‌کنند. در انیمیشن رزیدنت اویل، لیان هنوز برای سرویس مخفی کار می‌کند درحالی که کلر ردفیلد، در پی نابودی شرکت آمبرلا و رسوایی سازنده سلاح‌های بیولوژیک میان عموم مردم است. همچنین صداگذاری این دو شخصیت، توسط نیک اپاستالایدز و استفانی پنیسلو انجام خواهد شد. افرادی که پیش از این، در نسخه ریمیک بازی رزیدنت اویل ۲ هم حضور داشتند و به‌جای لیان و کلر نقش‌آفرینی کرده بودند.

تریلر جدید انیمیشن رزیدنت اویل علاوه‌بر پرداختن به شخصیت‌های اصلی، یک هیولای غول‌پیکر را نیز نشان می‌دهد که به‌نظر می‌رسد یکی از دشمنان اصلی لیان و کلر باشد. موجودی عجیب که انگار ترکیبی از زامبی‌های جهش‌یافته، نمسیس و هالک است! در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید.

Resident Evil: Infinite Darkness فقط یکی از چندین پروژه پیش‌رو کپکام با محوریت جهان رزیدنت اویل است. این شرکت ژاپنی در ماه می با انتشار بازی Resident Evil Village، توانست توجه منتقدان و اکثر گیمرها را به‌خود جلب کند. علاوه‌بر این، یک سریال لایو اکشن از دنیای رزیدنت اویل در دست ساخت قرار دارد و ریبوت فیلم سینمایی Resident Evil نیز، در اواخر سال ۲۰۲۰ فیلمبرداری‌اش را به‌ پایان رساند. به‌ احتمال زیاد در سال آینده، شاهد انتشار آثار زیادی با محوریت این فرنچایز قدیمی خواهیم بود. انیمیشن رزیدنت اویل در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۷ تیر ۱۴۰۰‌) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

نظر شما درباره سریال Resident Evil: Infinite Darkness و تریلر جذاب آن چیست؟ آیا بیشتر به زوج لیان و کلر علاقه دارید یا ترکیب کریس و جیل را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.