ساعت جدید هواوی

ساعت جدید هواوی به قابلیت اندازه‌گیری فشار خون مجهز خواهد شد

یکی از مدیران هواوی در صفحه توییتری خود اعلام کرد ساعت جدید هواوی با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون در نیمه دوم سال 2021 معرفی خواهد شد.

ساعت های هوشمند در دنیای امروز به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی نظیر رصد ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و کیفیت خواب به عنوان ابزاری مفید برای پایش سلامتی کابران محسوب می‌شوند، اما قابلیت اندازه‌گیری فشار خون که برای سلامتی کاربران یک فاکتور مهم به شمار‌ می‌رود تاکنون در ساعت‌های هوشمند ارائه نشده است. اکنون شرکت هواوی اعلام کردi در نیمه دوم سال 2021 از ساعت هوشمند جدیدی مجهز به قابلیت اندازه‌گیری فشار خون رونمایی خواهد کرد.

قابلیت اندازه‌گیری فشار خون در ساعت جدید هواوی

از آنجایی که فشار خون یکی از مهم‌ترین پارامترهای سلامتی محسوب می‌شود و با پایش مستمر این پارامتر می‌توان بیماری‌های قلبی و عروقی و بسیاری موارد دیگر را در سریع‌ترین زمان تشخیص داد، هواوی قصد دارد این قابلیت را در ساعت هوشمند جدید خود ارائه کند. در همین رابطه یکی از مدیران این شرکت چینی در صفحه توییتری خود اعلام کرد ساعت جدید هواوی به قابلیت اندازه‌گیری فشار خون مجهز خواهد بود. کاربران این ساعت جدید علاوه بر دریافت گزارشی از سطح فشار بالا و پایین خون می‌توانند در هر لحظه و به شکل دائمی میزان فشار خون خود را مورد بررسی قرار دهند. همچنین اگر نشانه‌هایی از احتمال بیماری مشاهده شود، کاربران هشدارهای مربوطه را دریافت خواهند کرد.

ساعت جدید هواوی

بر اساس پست توییتری مدیر بخش گوشی های هوشمند هواوی، ساعت جدید هواوی هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل آزمایش عملکرد پزشکی و ثبت نهایی است. این تست‌ها با هدف اطمینان حاصل کردن از عملکرد دقیق دستگاه قبل از عرضه عمومی انجام می‌شود.

هدف بعدی هواوی : قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن و گرفتگی عروق

هواوی علاوه بر ارائه قابلیت اندازه‌گیری فشار خون روی دو پروژه دیگر نیز مطالعات ویژه خود را شروع کرده است. مطالعه روی رابطه سلامتی و دمای بدن و اندازه‌گیری هوشمند آن و تحقیقات غربال‌گری بیماری‌های عروق کرونر قلب به عنوان دو پروژه جدید هواوی محسوب می‌شود. این دو قابلیت در آینده‌ای نزدیک در سایر محصولات هواوی عرضه خواهند شد.

ساعت جدید هواوی

هواوی قصد دارد با ارائه این قابلیت‌ها سهم بیشتری از بازار ابزارهای پوشیدنی با رویکرد پزشکی را به خود اختصاص دهد. ساعت جدید Huawei مجهز به قابلیت اندازه‌گیری فشار خون در نیمه دوم سال 2021 (پیش از دی 1400) رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*