نمایشگاه IFA 2021

نمایشگاه IFA 2021 برلین به دلیل ویروس کرونا لغو شد

نمایشگاه IFA 2021 به دلیل حضور همچنان پررنگ ویروس کرونا لغو شد. ایفا که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری جهان است هر ساله در برلین برگزار می‌شود.

نمایشگاه فناوری IFA که هرساله در آلمان برگزار می‌شود به دلیل تردیدهایی در مورد همه‌گیری کرونا لغو شد. در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده به رشد سریع گونه‌های جدید کووید ۱۹ در جنوب شرقی آسیا و مشخص نبودن سرعت انجام واکسیناسیون در جهان به عنوان دلایل این تصمیم اشاره شده است.

خیلی از شرکت‌ها به دلیل شرایط کنونی نسبت به شرکت در نمایشگاه ایفا برلین تردید داشتند و رسانه‌ها و بازدیدکنندگان هم مجبور بودند به دلیل تغییر مداوم قوانین مسافرتی سفر خود را تا لحظه آخر به تعویق بیاندازند.

نمایشگاه IFA 2021

دلیل دیگری که به لغو نمایشگاه IFA 2021 منجر شد، راه‌اندازی یک مرکز درمانی اورژانسی در محوطه نمایشگاه و تبدیل آن به مرکزی برای تزریق واکسن بود است. احتمالاً کاربری این مکان تا شهریور ماه به همین شکل باقی بماند. مارتین اکنیگ، مدیرعامل Messe Berlin در این رابطه گفت که انتظار می‌رفت ویروس کرونا به شکل بهتری مهار شود، اما در نهایت ما مجبور به اتخاذ این تصمیم سخت و ناامیدکننده شدیم.

حالا برگزارکنندگان IFA خود را برای IFA 2022 آماده می‌کنند که انتظار می‌رود یک رویداد تمام و کمال باشد و از ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در برلین برگزار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*