یوفوها

افسر نیروی دریایی آمریکا از تجربه مواجهه با یوفوها می‌گوید

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا مدعی شد طی سال‌های خدمت همواره در آسمان شاهد یوفوها یا همان اشیای ناشناس پرنده بوده و این موضوع را چندین بار گزارش داده است.

پس از این که چند ویدیوی منتسب به پرواز یوفوها بر فراز کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا منتشر شد و قبل از اینکه پنتاگون در خصوص این اشیای ناشناس پرنده گزارشی را منتشر کند، رایان گریوز (Ryan Graves)، افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در مصاحبه‌ای از تجربه مواجهه خود با یوفوها سخن گفت. گریوز اعلام کرد او و سایر اعضای اسکادران جنگنده F/A-18 از ماه‌های ابتدایی سال 2015 به مدت دو سال هر روز با اشیای ناشناس پرنده یا یوفوها در آسمان جنوب شرقی ساحل ویرجینیا مواجه می‌شدند. ارتش آمریکا نیز برای این اشیا پرنده ناشناس نام UAP یا پدیده‌های هوایی ناشناخته را در نظر گرفته بود.

مواجهه افسر نیروی دریایی آمریکا با یوفوها

یوفوها

رایان گریوز

گریوز در مصاحبه جدید خود که اخیرا منتشر شد عنوان کرد بگذارید صریح بگویم، وجود این اشیای ناشناخته پرنده باعث نگرانی من شده است. وی افزود اگر این پرنده‌های ناشناس به یک کشور دیگر تعلق داشته باشد، یک مشکل بزرگ برای امنیت آمریکا محسوب می‌شود؛ چراکه این اشیای پرنده با سایر هواپیماها بسیار متفاوت بوده و به همین دلیل ما در آسمان به آنها با ترس و وحشت نگاه می‌کردیم.

یوفوها

این افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد البته احتمال دارد این اشیای پرنده هواپیماهای جاسوسی روسیه یا چین و حتی شاید یک فناوری فوق‌العاده پیشرفته باشند. لوئیز الیزوندو، مقام سابق وزارت دفاع آمریکا که حدود 10 سال روی پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) تحقیق انجام داده است در این خصوص بیان کرد یک وسیله پیشرفته را تصور کنید که قادر است نیرویی ۶۰۰ تا ۷۰۰ برابر نیروی گرانش تولید کرده و با سرعت ۲۱ هزار کیلومتر در ساعت به پرواز درآمده و از رادار بگریزد. این دستگاه پیشرفته همان چیزی است که سال‌های گذشته افسران نیروی دریایی آمریکا با آن مواجه شده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد طی سال گذشته تعداد مشاهدات یوفوها در آمریکا افزایش پیدا کرده است و فقط شهروندان نیویورک طی سال اخیر 300 مورد بشقاب پرنده را گزارش کردند که بیشترین میزان گزارش تا به امروز محسوب می‌شود. گفتنی است گزارش‌های دیگری نیز در این خصوص منتشر شده که حاکی از آن است این یوفوها فقط پهپادهای فوق پیشرفته دشمن هستند که با هدف جمع‌آوری اطلاعات در آسمان آمریکا به پرواز در می‌آیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*