سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک

سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک در آلمان به 560 مگابیت رسید

بر اساس اطلاعات منتشر شده از نتایج تست یک کاربر آلمانی، سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک در این کشور به 560 مگابیت برثانیه رسید.

یک کاربر از شهر کاسل آلمان گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک این کاربر حدود 542 مگابیت و سرعت آپلود آن نیز 38 مگابیت برثانیه است. همچنین نتایج تست دوم از افزایش سرعت این سرویس حکایت داشت.

تست سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک

این کاربر آلمانی با انجام تست دوم خود توانست به سرعت 560 مگابیت برثانیه دست پیدا کند که یک رکورد جدید در این حوزه محسوب می‌شود. همچنین این کاربر نتایج تست دوم خود را در وب‌سایت ردیت به اشتراک گذاشت و یک کاربر دیگر از وی خواست تا پس از پاک کردن کوکی‌های مرورگر مجددا این آزمایش را انجام دهد که با پاک کردن کوکی‌ها نیز نتایج تست سرعت اینترنت استارلینک تغییر پیدا نکرد و همان عدد را نشان داد.

این کاربر آلمانی در حالی از ثبت رکورد سرعت 560 مگابیت برثانیه خبر می‌دهد که طی ماه قبل یک کاربر کالیفرنیایی این سرویس توانست به سرعت دانلود 200 مگابیت برثانیه دست پیدا کند. گفتنی است شرکت اسپیس ایکس در حال حاضر بیش از 1600 ماهواره را به مدار زمین ارسال کرده که حدود 90 درصد آنها فعال بوده و به کاربران خود در کشورهای مختلف سرویس اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهند.