فالوور اینستاگرام

بالاخره خرید فالوور اینستاگرام خوبه یا نه؟

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید با مردم جهان ارتباط برقرار کنید و لحظات زندگی خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه‌ بر‌این، اینستاگرام بستر حاصلخیزی برای کسب‌وکارهای مختلف به حساب می‌آید و به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد که خدمات و محصولات خودشان را به کاربران معرفی کنند.

واقعیت این است که رقابت در فضای اینستاگرام خیلی هم راحت و آسان نیست! هر کسب‌وکاری که داشته باشید مطمئناً رقبایی هم دارید که در اینستاگرام پیج ساخته‌اند و فالوورهای خودشان را دارند.

فرض کنید دو فروشگاه پیش روی شما قرار دارد، یکی در روز نهایتاً چندتا مشتری نصیبش می‌شود و دیگری همیشه مغازه‌اش پر است.

شما برای خرید کدام فروشگاه را ترجیح می‌دهید؟ قطعاً فروشگاه دوم.

در اینستاگرام فالوورهای شما همان مشتری‌هایتان هستند! پس هرچقدر تعداد آنها بیشتر باشد؛ طبیعتاً توجه بیشتری را جلب می‌کنید و مخاطب راحت‌تر می‌تواند به شما اعتماد ‌کند. در این مطلب قرار است در مورد خرید فالوور اینستاگرام و مزایا و معایبش صحبت کنیم، البته در ابتدا بهتر است که نگاهی به انواع فالوور داشته باشیم.

انواع فالوور

فالوورهای اینستاگرام به‌طور‌ کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: فالوور واقعی و فالوور فیک. در ادامه بیشتر در مورد هر کدام از این دسته‌ها توضیح می‌دهیم.

فالوور واقعی

فالوور‌های واقعی اینستاگرام دقیقاً مثل هرکدام از ما، اکانتی حقیقی به همراه نام و تصویر واقعی دارند و در اینستاگرام کاملاً فعال هستند. منظور از فعال بودن این است که پست‌های دیگران را لایک می‌کنند، کامنت می‌گذارند، پست و استوری به اشتراک می‌گذرانند، عکس پروفایلشان را عوض می‌کنند و …

فالوور فیک

این فالوور‌ها را ربات‌های خاصی می‌سازند و توسط یک نفر مدیریت می‌شوند؛ پس عملاً هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند. دقیقاً به همین دلیل است که پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف می‌شوند.

حالا که فرق فالوور واقعی و فیک را فهمیدیم، بیایید نگاهی هم به معایب و مزایای خرید فالوور اینستاگرام بیندازیم.

فالوور اینستاگرام

معایب خرید فالوور اینستاگرام

بدیهی است شما برای اینکه بتوانید محصولات و خدمات خودتان را بفروشید، به اشخاص واقعی نیاز دارید نه فیک! پس اگر حواستان نباشد و برای خرید فالوور اینستاگرام به سایت‌های غیر معتبر مراجعه کنید، فالوورهای فیک را به شما می‌فروشند!

همانطور که گفتیم، فالوور فیک توانایی خرید از شما را ندارد، پس هیچ کمکی هم به فروش محصولات شما نمی‌کند. همچنین فالوور‌های فیک نمی‌توانند رابطه‌ای دو‌ طرفه با شما برقرار کنند، در این صورت شما از پیشنهادات و نظرات مخاطبانتان برای پیشرفت کسب‌وکارتان محروم می‌شوید.

فالوور فیک فقط‌و‌فقط در ظاهر تعداد فالوور‌های شما را افزایش می‌دهد و تاثیری بر تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و بازدید پروفایل شما ندارد. توجه داشته باشید که تفاوت بین تعداد زیاد فالوور با آمار لایک پایین باعث می‌شود که مخاطب به شما اعتماد نکند.

علاوه بر این اپلیکیشن اینستاگرام اکانت‌های فیک و غیر فعال را به مرور حذف می‌کند و یا در موارد وخیم‌تر ممکن است صفحۀ خودتان را از دست بدهید. پس فالوور فیک نه تنها هیچ کمکی به شما نمی‌کند، بلکه ممکن است ضربۀ بزرگی را هم به بیزینس شما وارد کند.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که قبل از این هم گفته شد، فالوور بالا مهر تایید کار شماست و شما را در پیش چشم مخاطب از رقبایتان معتبرتر می‌کند. از آنجایی که فالوورهای واقعی اینستاگرام به دلخواه خودشان پیج شما را فالو می‌کنند، این شانس را دارید تا با تولید محتوای مفید و کاربردی آن‌ها را به لایک و تعامل بیشتر تشویق کنید.

فالوور‌های واقعی باعث می‌شوند پیج شما در اینستاگرام بالا بیاید و دیده شود و حتی می‌توانند پست‌هایتان را به اکسپلور هم بکشانند؛ علاوه بر این ریزش آنچنانی هم ندارند.

فالوور اینستاگرام

از کجا فالوور واقعی بخریم؟

سایت‌های زیادی وجود دارند که محصولات مختلف اینستاگرام مثل بازدید استوری، لایک، کامنت و جذب فالوور را به شما عرضه می‌کنند. بعضی از این سایت‌ها خدمات‌شان باکیفیت است و بعضی دیگر هم محصولات بی‌کیفیتی را می‌فروشند.

irfollower.com تا الان در این زمینه موفق عمل کرده است و توانسته کاربرانش را راضی نگه دارد. آی آر فالوور معتبرترین سایت خرید محصولات شبکه‌های اجتماعی از جمله محصولات اینستاگرام به حساب می‌آید. این سایت با‌کیفیت‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت‌ به شما ارائه می‌کند.

لازم است بدانید که در حال حاضر آی آر فالوور تخفیفات شگفت‌انگیزی را برای محصولات خودش قرار داده که مطمئناً فرصت بزرگی برای مشاغل نوپا در فضای مجازی محسوب می‌شود.

نکتۀ قابل توجه این است که برای خرید فالوور نیازی نیست که حتماً رمز عبور حساب خودتان را در اختیار کارشناسان این سایت قرار بدهید، پس به این ترتیب اطلاعات هویتی شما در امنیت کامل باقی می‌ماند.

اگر به فکر ایجاد یا گسترش کسب‌و‌کار خودتان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به سایت irfollower.com بزنید. تیم پشتیبانی قوی آی آر فالوور هفت روز هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در هر ساعت از شبانه‌روز هستند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*