محصولات بادی اینتکس

معرفی فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران

اینتکس یک کارخانه بزرگ تولید کننده لوازم بادی مانند استخر بادی، استخر پیش ساخته بزرگ، قایق بادی، تشک بادی، تخت خواب بادی، مبل بادی، وان بادی، قلعه بادی کودک و چادر بادی بچه گانه است که در کشور چین قرار دارد و شرکت اینتکس لند نیز به عنوان نمایندگی انحصاری اینتکس در ایران فعالیت می‌کند و اقدام به فروش انواع محصولات بادی فوق با قیمت‌های ارزان نموده تا این وسایل بادی در اختیار هم وطنان قرار بگیرد.

شاید بارها استخرهای بادی را در عکس‌ها یا ویدیوهای دیگران دیده باشید و از خود بپرسید که استخرهای بادی را باید از کجا خرید؟ برای خرید این محصولات می‌توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس با مرکزیت شعبه تهران مراجعه کنید و محصول مورد نظر را خرید کنید البته در هر کجای ایران باشید می‌توانید مدل‌های مورد نظر را انتخاب و خرید کنید تا در اولین فرصت برای شما توسط اداره پست ارسال گردد و این شرکت همه محصولات را به همه شهرستان‌های ایران ارسال می‌کند.

استخرهای بادی از بدنه‌ای پی وی سی تولید شده و دارای مدل‌های خانوادگی و بچه‌گانه هستند که دارای طرح‌های بچگانه یا ساده بوده و برخی مدل‌های آنها نیز دارای سرسره و آبپاش بوده تا کودک در داخل آن بیشتر سرگرم شود. بدنه این استخرهای بادی به اشیای نوک تیز نباید برخورد کند زیرا احتمالا سوراخ می‌شود و البته با خرید چسب‌های تعمیری مخصوص قابل اصلاح و بازسازی هستند.

علاوه بر استخر بادی کودکان و بزرگسالان، استخرهای پیش ساخته سایز بزرگی نیز وجود دارد که فقط در حیاط باغ و ویلا قابل نصب هستند و ابعاد و اندازه این استخرها بسیار بلند و عمیق می‌باشد و برای استفاده‌هایی مانند: شنا، آب درمانی و ذخیره آب مناسب است که دارای اندازه‌های طول : 5 متر، 7 متر و 10 متری می‌باشد. این استخرها دارای پمپ‌های تصفیه آب شنی فیلتری هستند که با قدرت و سرعت آب استخر را تصفیه و تمیز می‌کند و همچنین دارای نردیان‌های دوطرفه برای ورود و خروج، زیرانداز و روکش هستند که از آب استخر و بدنه آن محافظت می‌کنند.

محصولات بادی اینتکس

بدنه استخر‌های پیش ساخته بسیار ضخیم است و از برزنت تولید شده تا طول عمر بالایی داشته باشد و البته پایه‌های فلزی که دارد از گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده‌اند تا در همه شهرهای ایران مثل شمال و جنوب قابل نصب و مونتاژ باشد و همچنین حجم زیادی از آب را در خود نگه دارند تا چندین نفر بتواند در داخل آن به شنا و آب تنی بپردازد.

و اما قایق‌های بادی اینتکس که آنها نیز از بدنه‌های پی وی سی سه لایه تولید می‌شوند و دارای مدل‌های یک نفره تا شش نفره هستند و برای کودکان تا بزرگسالان قابل استفاده در آب‌های آرام سد، دریاچه و دریا هستند برخی از مدل‌های آنها نیز قابلیت نصب موتورهای برقی و بنزینی را داشته تا با سرعت بیشتری حرکت کنند و برای تفریحات و ماهیگیری قابل استفاده هستند. بهتر است بدانید بهترین مدل‌های قایق بادی اکسکروشن چهار و پنج نفره و قایق بادی مارینر 3 و 4 نفره می‌باشند.

محصولات بادی اینتکس

برای خرید انواع محصولات بادی اینتکس مثل: استخر بادی، استخر پیش ساخته، قایق بادی، تشک بادی، مبل بادی، وان بادیو لوازم بادی کودکان می‌توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند، به آدرس: https://www.intexland.ir مراجعه کنید و یا با شماره‌های: 021-44204854 و 09125283060 با مشاوران فروش این نمایندگی در ایران  در تماس باشید و محصول مورد نظر را با قیمت های مصوب و ارزان خرید کنید و یا از مشاوره‌های رایگان آنها بهره‌مند شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.