اوپو رینو 6

اوپو رینو 6، 6 پرو و 6 پرو پلاس با صفحه نمایش ۹۰ هرتز معرفی شدند

اوپو از سه گوشی رینو 6 – Reno 6، رینو 6 پرو و رینو 6 پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی‌ها به نمایشگر ۶۰ هرتز و شارژر ۶۵ وات مجهز شده‌اند.

تعداد اعضای سری رینو اوپو رو به افزایش است و حالا نیز شاهد سه عضو جدید با نامه‌ای رینو 6، رینو 6 پرو و رینو 6 پرو پلاس هستیم. دو نسخه پرو به جز در بخش دوربین و پردازنده مشخصات یکسانی دارند. نسخه پرو از تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد، در حالی که رینو 6 پرو پلاس به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است.

نسخه معمولی نیز به همراه تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ عرضه خواهد شد. همچنین؛ هر سه گوشی دارای دوبین سه گانه و شارژ سریع ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 هستند.

Oppo Reno 6

اوپو رینو 6

اوپو رینو 6 دارای یک صفحه نمایش امولد مسطح ۶.۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. فریم مسطح گوشی سبب شده که در مقایسه با نسخه‌های پرو ظاهر ضخیم‌تری داشته باشد. در بدنه پشتی دستگاه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است.

ظرفیت باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی‌آمپر است و با استفاده از شارژر ۶۵ وات در زمان کوتاهی شارژ خواهد شد. در بخش نرم‌افزاری نیز Oppo Reno 6 از کالر او اس ۱۱.۳ که بر پایه اندروید ۱۱ است، استفاده می‌کند.

نسخه مجهز به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این گوشی با قیمت ۴۴۰ دلار عرضه خواهد شد و نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگ نیز ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. گوشی جدید اوپو از ۲۱ خرداد در دسترس خواهد بود.

اوپو رینو 6 پرو و رینو 6 پرو پلاس

اوپو رینو 6 / 6 پرو

اگرچه این دو گوشی مشخصات تقریباً یکسانی دارند، اما تفاوت زیادی را در بخش دوربین شاهد هستیم. در نسخه پرو پلاس حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 سونی به عنوان دوربین اصلی حضور دارد. اوپو از این حسگر در گوشی پرچمدار خود یعنی فایند ایکس ۳ پرو نیز استفاده کرده بود. در کنار دوربین اصلی یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی زوم اپتیکال ۲ برابری و یک حسگر عمق سنج قرار دارد.

اما Reno 6 Pro از یک حسگر ۶۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند و در کنار آن نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی  برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق جای گرفته‌اند. اوپو همکاری مشترکی را با بابی براون (آرایشگر معروف) ترتیب داده است تا شاهد فیلترهای مخصوصی برای اعمال آرایش طبیعی به چهره فرد باشیم.

اوپو رینو 6 / 6 پرو پلاس

توان پردازشی نسخه پرو توسط دایمنسیتی ۱۲۰۰ تأمین می‌شود. در حالی که در نسخه پرو پلاس این کار به اسنپدراگون ۸۷۰ محول شده است.

بقیه مشخصات این دو محصول یکسان است. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش امولد ۶.۵۵ اینچی با لبه‌های خمیده و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز هستند و به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۶۵ وات مجهز شده‌اند. همچنین؛ کالر او اس ۱۱.۳ که بر پایه اندروید ۱۲ است، در هر دو گوشی قرار گرفته است.

Reno 6 Pro با قیمت ۵۴۹ دلار برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگ و ۵۹۵ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگ عرضه خواهد شد. اوپو رینو 6 پرو پلاس نیز در دو مدل ۸/۱۲۸ با قیمت ۶۲۷ دلار و ۱۲/۲۵۶ با قیمت ۷۰۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند از ۵ خرداد ماه این دو گوشی را تهیه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*