ایموجی اندروید 12

ایموجی ها در اندروید 12 تغییر شگرفی را به خود دیده‌اند

گوگل سعی کرده در جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایل خود تجربه بصری بهتری را برای کاربر ارائه دهد و ایموجی های اندروید 12 را بروز کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات بصری اندروید 12 به ایموجی های جدید آن مربوط می‌شود. سیستم ایموجی به خودی خود تغییر نکرده، اما نسخه بتا اندروید 12 بیش از ۳۸۹ ایموجی با طراحی به روز شده را معرفی کرده است. طراحی‌های جدید از جنبه‌های مختلفی بهبود یافته‌اند و آن‌چنان زیبا هستند که ایموجی های قبلی کاملاً ابتدایی و رنگ و رو رفته به نظر می‌رسند.

گوگل به همراه اندروید 12 موج جدیدی از زبان طراحی متریال را معرفی کرد و در رویداد Google I/O 2021 از متریال یو پرده‌برداری کرد تا کاربران هم بتوانند تا حدودی در شخصی‌سازی تجربه بصری خود آزاد باشند و هم قوانین خاصی آن‌ها را در چهارچوب‌های بصری اندروید نگه دارد.

ایموجی اندروید 12

در واقع مجموعه ایموجی های اندروید 12 نیز نشان دهنده همین بینش جدید است. همانطور که می‌بینید طراحی‌های جدید گوگل سبب شده که کل مجموعه منسجم‌تر به نظر برسد. گویا همگی آن‌ها توسط یک تیم طراحی شده‌اند.

البته این موضوع به این معنی نیست که همه‌ی ایموجی های از رنگ‌ها و خطوط و اندازه یکسانی بهره می‌برند، بلکه بیشتر به نظر می‌رسد که تیم طراحی ابتدا ایموجی ها را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده و سپس به باز طراحی آن‌ها پرداخته است.

به عنوان مثال به ایموجی های زیر نگاه کنید. در ایموجی های هوای مه آلود،‌ شب پر ستاره، نمای شهر در هنگام غروب و غروب آفتاب از یک سری ساختمان‌های یکسان ساده استفاده شده بود. نمای شهر در هنگام غروب مربعی بود، اما بقیه شکل‌های خاص خود را داشتند.

ایموجی اندروید 12

حالا در اندروید 12، ایموجی های شب پر ستاره، غروب و نمای شهر در هنگام غروب از سری ساختمان‌های یکسان زیباتر و با جزئیات بیشتری استفاده می‌کنند و همگی نیز به شکل مربعی درآمده‌اند. ایموجی هوای مه آلود نیز از یک تصویر کاملاً متفاوت استفاده می‌کند که مفهوم کلمه را بهتر می‌رساند و همچنین به شکل مربعی درآمده است.

تغییرات ایموجی ها در اندروید 12 بیشتر معطوف به یکپارچه کردن آن‌ها و بهبود نمادها بوده است تا مفهوم مرتبط با ایموجی را بهتر نشان دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*