مشخصات موتو جی استایلوس 5G

مشخصات موتو جی استایلوس 5G منتشر شد

مشخصات موتو جی استایلوس ۵ جی – Moto G Stylus 5G پیش از معرفی رسمی منتشر شد. در این دستگاه از اسنپدراگون 480 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده خواهد شد.

اخیراً اخباری درباره گوشی جدید موتورولا به نام موتو جی استایلوس 5G منتشر شده بود و حالا مشخصات این دستگاه لو رفته است. این گوشی در لیست چندین تأییدیه مختلف با شماره مدل XT2131 مشاهده شده است.

اطلاعات مندرج در گواهی Bluetooth SIG نشان می‌دهد که موتو جی استایلوس 5G از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی خواهد کرد و گواهی دیگری به نام UL Demko نیز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه و شارژر ۱۰ وات آن اشاره دارد.

مشخصات موتو جی استایلوس 5G

اخیراً هم اطلاعات تست بنچمارک نشان داده است که گوشی جدید موتورولا به تراشه اسنپدراگون 480 5G به همراه ۶ گیگ رم مجهز شده است. موتو جی استایلوس توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۵۰۲ را به دست آورد و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱۶۵۱ را از آن خود کند. در بخش نرم‌افزاری نیز شاهد اندروید ۱۱ هستیم.

مشخصات موتو جی استایلوس 5G

از دیگر مشخصات Moto G Stylus 5G می‌توان به دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره نمایشگر جای گرفته است. همچنین؛ این گوشی از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با رزولوشن +FHD بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*