ساعت استون مارتین

ساعت استون مارتین با قیمت بسیار زیاد و در تعداد محدود معرفی شد

ساعت استون مارتین با قیمت زیاد و در تعداد محدود معرفی شد. استون مارتین این ساعت توربیلون را طی همکاری با شرکت بریتانیایی Girard-Perregaux طراحی کرده است.

استون مارتین طی همکاری با شرکت بریتانیایی Girard-Perregaux یک ساعت توربیلون تولید محدود را با ویژگی‌های خاص معرفی کرد. استون مارتین با معرفی این ساعت به جدیدترین خودروساز تولید کننده ساعت خاص برای محصولات خود تبدیل شد. همچنین قرار است فقط 18 نمونه از این ساعت تولید و عرضه شود.

مشخصات ساعت استون مارتین

ساعت استون مارتین

در نگاه اول به این ساعت شاهد سه ستون اصلی آن هستیم که ستون اول آن بخش اصلی ساعت و ستون میانی نیز چرخ‌دنده مرکزی را نگه می‌دارد. همچنین ستون پایینی به بخش توربیلون متصل است. البته جنس تمام این قطعات تیتانیومی بوده که از پوشش مشکی PVD بهره می‌برند.

ساعت استون مارتین

محفظه این ساعت از 79 قطعه تشکیل شده که وزن کلی آن به 250 گرم می‌رسد و ابعاد آن نیز فقط 10 میلی‌متر است. در بخش جلو و عقب این ساعت نیز شاهد کریستال‌های سفیر هستیم که با تابش نور قطعات مکانیکی این ساعت به خوبی نمایان می‌شوند. محفظه این ساعت از تیتانیوم گرید 5 بوده که طراحان از کربن الماس‌مانند برای طراحی تیره‌تر آن استفاده کرده‌اند و پهنای این قطعه 44 میلی‌متر است.

ساعت استون مارتین

امروزه روتور بسیاری از ساعت‌های خودکار بخش زیادی از محفظه داخلی را اشغال می‌کنند، اما این ساعت از روتور میکروی طلایی در قسمت پایین بهره می‌برد و به همین دلیل فضای خالی زیادی را به وجود آورده است. همچنین هنگامی که نور محیط کم باشد، نام استون مارتین با رنگ آبی نمایان خواهد شد.

ساعت استون مارتین

این ساعت با بند چرمی مجهز به تکنولوژی آلیاژ لاستیکی عرضه خواهد شد. این بند از عناصر لاستیکی و طلای سفید نیز بهره می‌برد. در حال حاضر قیمت این ساعت مشخص نشده است، اما شرکت Girard-Perregaux مدل استاندارد این ساعت را با قیمت 153 هزار و 150 دلار به فروش می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه