مشاهده ردپای گلکسی نوت ۵ در آزمایش HTML5

تمام شواهد حکایت از این موضوع دارد که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy Note 5 است.خب البته چیز عجیبی هم نیست و همه انتظار دارند که این شرکت همچون سال های گشته ، نسل جدید از فبلت های پرطرفدار سری نوت خود را معرفی کند.اکنون ردپای گلکسی نوت ۵ در آزمایش مرورگرهای موبایل (HTML5test ) دیده شده است.

HTML5test در واقع آزمونی برای سنجش کیفیت و کارایی مرورگر اینترنتی یک گوشی در پشتیبانی از HTML5 است.در این آزمون مرورگر ۳.۲ سامسونگ روی فبلت سامسونگ ZenZero بررسی شده است. گفته می‌شود ZenZero نام‌ رمزی است که به سامسونگ گلکسی نوت۵ داده شده.

مرورگر شناسایی شده در این تست به امتیاز ۵۲۰ دست یافته است که امتیاز بالایی تلقی می شود. برای آن که بتوانید درکی عملی از این عدد به دست آورید می توانید مقایسه ای ذهنی بین آن و عدد حاصل از تست مرورگر دستگاه های دیگر انجام دهید. در تستی مشابه مرورگر گوگل کروم نسخه ۴۲ دستگاه نکسوس ۵ که از اندروید ۵.۱.۱ قدرت می گیرد موفق به دستیابی به امتیاز ۵۱۴ شده است.

این آزمون هم مهر تایید دیگری بر وجود نسل جدید اسمارت فون های سری نوت سامسونگ است که گفته شده همچون سری قبلی خود دارای دو نسخه ، یکی با نمایشگر معمولی و دیگری با نمایشگر خمیده شبیه به گلکسی اس ۶ اج خواهد بود.

پیش از این شایعه شده بود که مدل اج گلکسی نوت ۵ هم با نام رمز Project Zen همزمان با گلکسی نوت ۵ عرضه خواهد شد.با توجه به اشاره به نام رمز ZenZero در HTML5test می توان اینگونه برداشت کرد که این تست بر روی مرورگر نسخه اج گلکسی نوت ۵ انجام شده است.

دیروز در خبر ها داشتیم که سامسونگ گلکسی نوت ۵ را به جدیدترین پردازنده تولیدی خود یعنی چیپست Exynos 7422 مجهز خواهد کرد.این چیپ جدید چیزی فراتر از یک پردازند ه معمولی است چرا که سامسونگ در این چیپست ،  واحد پردازش مرکزی (CPU)، واحد پردازش گرافیکی (GPU)، رم، فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه و چیپ LTE را در قالب یک پکیج واحد گرد هم آورده است.

تاکنون شنیده ایم که گلکسی نوت ۵ سامسونگ با یک ‌صفحه‌ی نمایش ۵.۴ یا ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED عرضه خواهد شد.گلکسی نوت ۵ سامسونگ مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد ۵.۵ یا ۵.۴ اینچی و احتمالا با رزولوشن ۴K یا ۲K و دارای قلم S Pen خواهد بود که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو ، آن را همراهی خواهند کرد.

به هر حال تمام اطلاعاتی که تا امروز درباره این محصول جدید سامسونگ منتشر شده در حد شایعه است و هنوز هیچ مقام رسمی از سمت سامسونگ آنها را تایید نکرده.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*