تاریخ عرضه ویندوز 11

تاریخ عرضه ویندوز 11 مشخص شد

مایکروسافت امشب از جدیدترین سیستم عامل خود رونمایی کرد. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به تاریخ عرضه ویندوز 11 – Windows 11 و حداقل سیستم مورد نیاز آن داشته باشیم.

امروز مایکروسافت در مراسم خود از ویندوز 11 رونمایی کرد. اگر از علاقه‌مندان به سیستم عامل جدید مایکروسافت هستید باید بگوییم که در صورتی که رایانه شما از سخت افرار مناسب برخوردار باشد، به زودی می‌توانید از ویندوز 11 بهره ببرید. احتمالاً اکثر دستگاه‌های ویندوزی عرضه شده در سال ۲۰۲۲ و همچنین دستگاه‌های عرضه شده در اواخر سال میلادی جاری به این نسخه ویندوز مجهز خواهند شد. تاریخ عرضه ویندوز 11 برای تمامی کاربران نیز پاییز امسال اعلام شده است.

کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند به صورت رایگان به‌روزرسانی ویندوز 11 را دریافت کنند و اگر دستگاه شما از پس اجرای ویندوز ۱۰ بر می‌آید، پس احتمالاً مشکلی نیز با اجرای Windows 11 نخواهد داشت. حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز 11 عبارت است از:

  • ۴ گیگ رم
  • پردازنده ۶۴ بیتی
  • ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • بایوس UEFI با قابلیت Secure Boot و TPM 2.0
  • کارت گرافیک با قابلیت پشتیبانی از DirectX 12 و درایور WDDM 2.0
  • نمایشگری ۹ اینچی با رزولوشن 720p با عمق رنگ ۸ بیت

اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید نسخه کاملاً آماده و بدون باگ یک محصول را استفاده کنید، می‌توانید همانند هر نرم‌افزار دیگری صبر کنید تا به‌روزرسانی ویندوز 11 از طریق Windows Update دریافت کنید.

تاریخ عرضه ویندوز 11

همچنین توجه داشته باشید که برای راه‌اندازی اولیه نسخه هوم ویندوز ۱۱ به حساب کاربری مایکروسافت نیاز خواهید داشت و البته برای استفاده از برخی ویژگی‌های دیگر ویندوز 11 نیز حساب کاربری مایکروسافت ضروری خواهد بود. این مسئله برای تمامی نسخه‌های ویندوز 11 صادق است.

کاربران ویندوز اینسایدر می‌توانند از هفته آينده – احتمالاً ۹ تیر ماه- جدیدترین نسخه ویندوز را دریافت کنند. ما به شما توصیه می‌کنیم که تا پیش از این تاریخ، به هیچ وجه ویندوز 11 را از هیچ سایت شخص ثالثی دانلود نکنید، زیرا ممکن است برخی از سایت‌ها با عنوان ویندوز 11 اقدام به انتشار بدافزار کنند و به دستگاه شما آسیب برسانند.

به طور خلاصه می‌توان گفت که مایکروسافت امروز از ویندوز 11 که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی اکوسیستم ویندوز در چند سال اخیر به حساب می‌آید، رونمایی کرد. آن‌ها به خوبی توانسته بودند به صورت پنهانی این نسخه از ویندوز را توسعه دهند و با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز 11 می‌توان گفت که در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها استفاده خواهد شد. مایکروسافت پاییز امسال را به عنوان تاریخ عرضه همگانی ویندوز 11 اعلام کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد بهترین سیستم عامل دنیای کامپیوتر