اینستاگرام

امکان انتشار پست اینستاگرام از روی دسکتاپ به زودی میسر خواهد شد

یکی از کمبودهای نسخه دسکتاپ اینستاگرام،‌ عدم امکان انتشار پست است. حالا خبر رسیده که امکان انتشار پست اینستاگرام از روی دسکتاپ به زودی میسر خواهد شد.

اینستاگرام در حال بررسی ویژگی جدیدی است. سازندگان قصد دارند تا به کاربران اجازه دهند که عکس و ویدئوهای مدنظر را از روی مرورگر دسکتاپ و رایانه‌های شخصی خود منتشر کنند. این اولین باری است که اینستاگرام اجازه آپلود محتوا خارج از اپلیکیشن خود را خواهد داد.

مسئولان Instagram انجام تست‌های اولیه برای اجرای ویژگی مذکور را تایید کرده‌اند و در ادامه توضیح دادند:

ما می‌دانیم که بسیاری از کاربران برای دسترسی به اینستاگرام از رایانه‌های شخصی استفاده می‌کنند. برای بهبود این تجربه، تیم ما درحال آزمایش ویژگی جدیدی است که کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای خود را به کمک مرورگر دسکتاپ در حساب شخصی Instagram  آپلود کنند.

قابلیت آپلود از روی دسکتاپ، پیش از این توسط شخصی به نام الکساندرو پالوزی مشاهده شده بود. پالوزی پیش از این هم به خاطر مهندسی معکوس برنامه‌های بزرگ، شهرت داشته است. اما این مهندس همان موقع هم تایید کرد که این ویژگی فعلا یک آزمایش داخلی و محدود است. اکنون شرایط دست خوش تغییر شده است؛ زیرا تعداد زیادی از کاربران تایید کرده‌اند که قابلیت آپلود بر روی مرورگر آن‌ها فعال شده است.

اینستاگرام

با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر نمی‌آید که تفاوت بزرگی در مراحل آپلود محتوا از روی دسکتاپ وجود داشته باشد. ضمنا قابلیت آپلود چند عکس همزمان، ادیت کردن و تغییر فیلتر هم در مرورگر قابل استفاده است. در گذشته کاربران توانسته بودند به کمک ترفندهایی، عکس‌های خود را از روی رایانه‌های شخصی منتشر کنند اما اکثر این روش‌ها، پردردسر و کلافه کننده بودند.

این تغییر یکی از بزرگترین بروز رسانی‌های اینستاگرام به شمار می‌رود و قدم مهمی در تبدیل کردن وبسایت Instagram به محیطی پویا و کارآمد به حساب می‌آید. حتی می‌توان پیش بینی کرد که سازندگان قصد دارند تا با سیاست‌های جدید، اینستاگرام را بیش از پیش به فیس بوک شبیه کنند. اوایل این هفته هم سازندگان تایید کرده بودند که درحال بررسی ویژگی جدیدی هستند که سبب می‌شود “پست‌های پیشنهادی” در بخش Feed جلوتر از محتوای اکانت‌های دنبال شده قرار بگیرد. موردی که چندان جذاب به شمار نمی‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*