گوست آو سوشیما

آیا بازی Ghost of Tsushima برای PC منتشر خواهد شد؟

به تازگی شایعات جدیدی درباره‌ی انتشار بازی‌های انحصاری سونی برای ‌PC منتشر شده که به نظر می‌رسد بازی Ghost of Tsushima یکی از آن‌ها خواهد بود.

اخیراً سونی و پلی استیشن در اقدامی جنجالی، باکس‌ آرت بازی Ghost of Tsushima را به‌روزرسانی کرده‌اند. باکس‌ آرت جدید ساخته تحسین‌شده استودیو Sucker Punch به ویژگی‌های حالت چندنفره بازی اشاره دارد اما نکته قابل توجه و حائز اهمیت، حذف عنوان Only on PlayStation – فقط در پلی استیشن در این باکس آرت است.

گوست آو سوشیما

این تصویر در آمازون و پلی استیشن دایرکت مشاهده گردید و اولین بار توسط خبرگزاری VGChronicle گزارش شد. هنوز هم می‌توانید باکس آرت این بازی را مشاهده کنید اما به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی جنجالی که توسط سونی انجام شده است، نوید انتشار بازی را در آینده برای کامپیوترهای شخصی می‌دهد.

سونی قبلا عنوان تجاری Only on Branding را از بازی‌های Horizon Zero Dawn و Days Gone که جزو اولین آثار انحصاری پورت‌ شده بر روی کامپیوترهای شخصی بودند، حذف کرده بود. این تغییر می‌تواند نشان از انتشار بازی Ghost of Tsushima برای PC به عنوان پروژه بعدی سونی باشد. هرمان هالست در مقام ریاست استودیوهای جهانی پلی استیشن، پیش از این تایید کرده بود که سونی برای عرضه بازی‌های انحصاری‌اش بر روی کامپیوترهای شخصی، به دنبال زمان مناسب می‌گردد.

البته این موضوع لزوما به معنی انتشار بازی‌ها برای پی‌سی نیست. سونی برای برخی از آثار میان نسلی‌اش مانند «مرد عنکبوتی: مایلز مورالز» و Sackboy: A Big Adventure نیز از عنوان Only on PlayStation استفاده نکرده است. این شرکت ژاپنی برای بازی‌های جدیدتری مثل Demon’s Souls و Ratchet and Clank: Rift Apart هم از برند تجاری‌اش صرف نظر کرده بنابراین هنوز قطعیتی در این مورد وجود ندارد.

نظر شما راجع‌به بازی Ghost of Tsushima و دیگر انحصاری‌های شرکت سونی چیست؟ آیا در آینده شاهد انتشار عناوین بیشتری بر روی کامپیوترهای شخصی خواهیم بود یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*