گوشی HTC J Butterfly در ژاپن معرفی شد:یک پلاستیکی قدرتمند و ضد آب

امروز اچ تی سی از پرچم دار خانواده Butterfly خود با نام HTC J Butterfly در ژاپن رونمایی کرد.این گوشی از مشخصاتی شبیه وان ام۹ اچ تی سی بهره می برد و بدنه ای پلاستیکی دارد.با اینکه اچ تی سی J Butterfly را با بدنه فلزی تولید نکرده اما در عوض ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن را به این گوشی بخشیده است.

اسمارت فون اچ تی سی J Butterfly از یک چیپست پرقدرت اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره برده و مانند ام۹ پلاس از صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن  QHD استفاده می کند.همچنین سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم در این گوشی موجود است و میزان حافظه داخلی را می توان از طریق مایکرو اس دی افزایش داد.

از نظر دوربین این گوشی هیجان انگیزتر هم می شود. دوربین پشتی دستگاه ۲۰.۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این سنسور ۲۰ مگاپیکسلی، یک دوربین دیگر نیز در زیر آن وجود دارد و وظیفه آن عکس برداری جزئیات بیشتر است تا بعد از عکاسی، بتوانید با نرم افزار دوربین، افکت ها و تنظیمات خاصی مانند تغییر فوکوس را اعمال کنید. این مکانیزم دقیقا مشابه HTC One M8 است. فیلم برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم در این گوشی پشتیبانی می شود. در جلوی گوشی نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مشابه دیزایر آی قرار گرفته با این تفاوت که دیگر از فلش دوگانه خبری نیست.

HTC-J-Butterfly-1

بدنه پلی کربناتی جی باترفلای، ابعادی برابر ۱۵۱ × ۷۳ × ۱۰.۱ میلی متر دارد و وزن دستگاه هم ۱۶۲ گرم اندازه گیری شده است. علاوه بر اینها، این بدنه پلی کربناتی توانسته استاندارد های IP55 و IP57 را کسب کند. در نتیجه این گوشی قدرتمند در برابر آب و گرد و غبار هم مقاوم خواهد بود. رنگ هایی که این دستگاه در آن عرضه می شود نیز آبی، قرمز و سفید است و تمامی رنگ ها در بدنه ای براق عرضه می شوند.

باترفلای باتری با حجم ۲۷۰۰ میلی آمپر دارد که طبق گفته اچ تی سی در ۱۱۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ می شود. در نهایت می توان گفت امضای اچ تی سی یعنی بلندگوهای دوگانه در جلو نیز، این بار هم وجود دارند و نحوه قرار گیری آنها مشابه گوشی Desire Eye است.ناگفته نماند که این گوشی با سیستم عامل اندروید ۵.۰ و رابط کاربری Sense 7.0 به دست مشتری خواهد رسید.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ، اچ تی سی  J Butterfly را در ژاپن معرفی کرده و فقط قرار است در  اواسط خرداد در این کشور راهی بازار شود.با این حال گفته می شود که مدل جهانی این گوشی با نام Butterly 3 بزودی در دیگر کشور های جهان عرضه خواهد شد.

منبع : gsmarena

 

درباره آیدا صالحی

آیدا صالحی در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده و عاشق تکنولوژی و مباحث علمی است.طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و ترجمه متون انگلیسی هم از دیگر فعالیت های او می باشد.وی به عنوان نویسنده در وب سایت گجت نیوز مشغول فعالیت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دوست عزیز چجور میشه عضو نویسندگان شد یا حد اقلش مطب برا سایت فرستاد