هارد اکسترنال اپیسر AC732

بررسی هارد اکسترنال اپیسر AC732: هیولای با وقار

هارد اکسترنال اپیسر AC732 یکی از بهترین هاردهای بازار بوده که در کنار ظاهر زیبا و ساختار با دوامش، اطلاعات را با سرعت بسیار بالایی انتقال می‌دهد.

هاردهای اکسترنال زیادی در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها ظرفیت بالایی ارائه می‌کنند، برخی در برابر سقوط مقاومند، برخی ضد آب و گرد و خاک طراحی شده‌اند، برخی سرعت انتقال داده‌های بسیار بالایی دارند و برخی دیگر ظاهری شیک و لوکس دارند. اگر زمان زیادی را صرف گشت و گذار در بازار کنیم ممکن است بتوانیم چند هارد اکسترنال با کیفیت پیدا کنیم که تنها دو سه فاکتور از مواردی که گفتیم را داشته باشند؛ اما اپیسر تمامی ویژگی‌های بالا را در بهترین محصولش یعنی هارد اکسترنال AC732 گنجانده تا کاربر در هیچ زمینه‌ای احساس کمبود نداشته باشد.

گواهی‌های مقاومتی

مهندسان اپیسر با طراحی ساختاری مستحکم برای بدنه، توانستند گواهینامه نظامی آمریکایی MIL-STD-810G را برای این هارد دریافت کنند. بدین ترتیب بدنه دستگاه می‌تواند فشاری برابر با 4000 کیلوگرم را تحمل کند و همچنین بدون هرگونه آسیب به اطلاعات درون هارد، از ارتفاع 1.22 متری سقوط کند. هارد اکسترنال AC732 اولین و تنهاترین هارد اکسترنال در دنیاست که می‌تواند زیر 4 تن فشار جان سالم به در ببرد. این میزان از فشار معادل ایستادن 58 نفر با میانگین وزنی 70 کیلوگرم است و اگر 58 نفر روی آن بایستند، خم به ابروی هارد اپیسر نخواهد آمد!

هارد اکسترنال اپیسر AC732

استاندارد گواهینامه نظامی بدین معناست که اگر در پادگان‌ها و مراکز نظامی از این هارد استفاده شود و اگر به صورت اتفاقی یک خودروی زرهی جنگی از روی هارد عبور کند، همچنان اسرار و اطلاعات مهم در آن به سلامت باقی خواهند ماند! بنابراین در استفاده روزمره و عادی کاربر هیچ عاملی وجود نخواهد داشت که بتواند استحکام و ساختار قدرتمند این هارد را به چالش بکشد و می‌توانیم آن را هالک دنیای هاردها بدانیم.

شاید شایع‌ترین علت تعویض هارد اکسترنال، ضربه یا سقوطش باشد که متاسفانه به دلیل بدنه‌های نه چندان محکم و عدم دریافت گواهی‌های ضدآب و ضد ضربه، دستگاه به کلی از کار می‌افتد و به دنبال آن اطلاعات کاربر نیز از بین می‌روند. اینجاست که خرید یک هارد با بدنه‌ای محکم و استانداردهای مقاومتی ارزشمند می‌شود و خوشبختانه AC732 در این زمینه یکی از بهترین‌هاست.هارد اکسترنال اپیسر AC732

آیا زیاد به سفرهای تفریحی و طبیعت‌گردی می‌روید؟ هارد اپیسر در مقابل سقوط، فشار و نفوذ آب و خاک مقاوم بوده و می‌توانید آن را هرجایی که بخواهید ببرید. آیا استفاده سنگین و حرفه‌ای از کامپیوترتان دارید؟ هارد AC732 اپیسر یکی از سریع‌ترین هاردهای بازار است که پورت مقاوم و جدیدی در خود دارد و می‌توانید برای سال‌ها از آن استفاده کنید. آیا زیبایی و طراحی هارد برایتان اهمیت دارد؟ محصول اپیسر یکی از زیباترین هاردهای بازار برشمرده می‌شود که هماهنگی خوبی با محیط‌های اداری، رسمی و مدرن دارد.هارد اکسترنال اپیسر AC732

هارد اکسترنال اپیسر AC732 آنچنان با کیفیت ساخت بالا تولید می‌شود که توانسته گواهی‌های مربوط به دوام بالای این محصول را دریافت کند. برای نمونه این هارد موفق به کسب گواهی IP68 شده که به معنای عدم نفوذ گرد و خاک و آب تا عمق یک متر و به مدت 60 دقیقه خواهد بود. بدنه محکم و فلزی، کمترین میزان آسیب‌پذیری را هنگام سقوط هارد یا افتادن سایر وسایل روی آن خواهد داشت و هیچ چیز نوک تیز یا زبر و خشنی نمی‌تواند روی آن خراش بیاندازد. فراتر از این، مهندسان اپیسر این هارد را به سیستم تعلیق مخفی داخلی مجهز کرده‌اند تا اگر هارد از دستتان بیفتد، برد و دیسک آن کمترین حرکت را داشته باشند. در نتیجه اطلاعات شما بدون هیچ آسیبی دوباره در دسترس خواهند بود. بنابراین محصول اپیسر هم از درون و هم از بیرون مقاومتی بی‌نظیر دارد که در هیچ‌کدام از هاردهای بازار نمی‌توانیم آن را ببینیم.

هارد اکسترنال اپیسر AC732

اپیسر از یک درگاه به روز در این محصول استفاده کرده و با USB 3.2 نسل یک می‌توانیم با سرعت بالایی به انتقال اطلاعات بپردازیم. درگاه USB 3.2 مانند سایر USB ها از نوع USB A است، درست همانند فلش‌ها و USB های قدیمی‌تر؛ بنابراین سازگاری بی‌نظیری با وسایل الکترونیکی خواهد داشت. وجه تمایز بزرگ درگاه USB 3.2 با دیگر درگاه‌ها به سرعت بسیار بالای انتقال داده بازمی‌گردد و عملکرد AC732 را به طرز حیرت‌انگیزی بهبود می‌بخشد. با استفاده از حالت USB 3.2 می‌توانید تنها در چند ثانیه فایلی با حجم 5 گیگابایت را انتقال دهید. این کار برای هاردهای معمول بازار چند ده دقیقه زمان خواهد برد اما هارد اکسترنال اپیسر AC732 آن را تنها در چند ثانیه انجام می‌دهد!

طراحی شیک و رسمی

هارد اکسترنال اپیسر AC732

اگر بخواهیم یک هارد دیسک اکسترنال را با کت و شلوار در نظر بگیریم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید اپیسر AC732 خواهد بود. ظاهر این هارد به قدری زیبا و در عین حال رسمی طراحی شده که به لوازم کاری‌تان جلوه مدرن و بهتری می‌بخشد. ترکیب بافت مات فلزی و براق پلاستیکی به همراه برش‌ها و پرداخت‌های دقیق و ظریف باعث شده تا علی‌رغم عدم شلوغی ظاهری، شاهد یک طراحی بسیار زیبا، مدرن و مینیمال باشیم که نگاه هر کسی را به خود جذب می‌کند.

هارد اکسترنال اپیسر AC732

اپیسر از آلیاژ آلومینیوم در بدنه استفاده کرده تا مقاومت دیوایس در برابر ضربه افزایش پیدا کند. همچنین قسمتی از هارد پلاستیک براق بوده و زیر آن یک LED قرار گرفته تا وضعیت دستگاه را با چراغ آبی یا قرمز نمایش دهد. لبه‌های بدنه هارد اکسترنال اپیسر AC732 با انحنای خاصی طراحی شده تا به خوبی در دست قرار بگیرد و از افتادن آن جلوگیری شود. در دست گرفتن هارد در هر شرایطی راحت بوده و به قدری خوش‌دست طراحی شده که هیچ‌گاه دستتان را اذیت نخواهد کرد.

هارد اکسترنال اپیسر AC732

معمولا هاردهای اکسترنالی که در برابر ضربه، فشار و نفوذ گرد و خاک و آب مقاومند ظاهری عجیب و غریب دارند که اصول زیبایی‌شناسی در آن‌ها کمتر رعایت شده است.. اما AC732 با وجود بدنه‌ای مقاوم و عملکردی پرسرعت مزین به طراحی زیبا و چشم‌نوازی شده که ارزش خریدش را بالا می‌برد. شاید در نگاه اول کمتر کسی متوجه شود این گجت یک هارد اکسترنال شدیدا مقاوم است که در یک لباس شیک و مدرن قرار دارد.

هارد اکسترنال اپیسر AC732

درگاه USB – A نسل 3.2 دیوایس زیر درپوش مستحکمی قرار گرفته که از آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین وارد شدن ضربه و شکستن پورت USB محافظت می‌کند. بنابراین در نگاه اول این درگاه مخفی بوده و ظاهر یک دست و زیبای هارد را به هم نمی‌ریزد. این درگاه یکی از مقاوم‌ترین و البته پرسرعت‌ترین درگاه‌ها در جهان بوده و می‌تواند تا 10 هزار بار به کابل کانکتور متصل و جدا شود. سرعت انتقال داده توسط این درگاه پرسرعت تا 5 Gbps می‌رسد که در نوع خود عالی بوده و یکی از سریع‌ترین‌های بازار به حساب می‌رود.

مشخصات فنی و عملکرد

هارد اکسترنال اپیسر AC732

اپیسر برای هر میزان فضایی که برای عکس‌ها و فیلم‌هایتان نیاز دارید یک نسخه از هارد AC732 را ساخته است. هارد اکسترنال اپیسر AC732 در بیشترین ظرفیت خود می‌تواند تا 2.5 میلیون عکس و 2083 ساعت فیلم Full HD را در خود جای دهد و هیچ مشکلی بابت کمبود فضای ذخیره‌سازی باقی نخواهد گذاشت.

مشخصات فنی هارد اکسترنال اپیسر AC732
ابعاد140x94x24 میلی‌متر
ظرفیت1، 2، 4 و 5 ترابایت
جنس بدنهآلیاژ آلومینیوم و پلاستیک
اینترفیسSuperSpeed USB 3.2 نسل یک
سیستم عامل‌های سازگارWindows 10/8.1/8
Mac OS 10.4.X و بالاتر
Linux Kernel 2.6.X و بالاتر
نرخ انتقال داده‌هاتا 5 گیگابایت بر ثانیه با استفاده از درگاه USB 3.2 نسل یک
تا 480 مگابایت بر ثانیه با استفاده از درگاه USB 2.0
وزن320 گرم در نسخه‌های 1 و 2 ترابایت
420 گرم در نسخه‌های 4 و 5 ترابایت
گواهی‌هاCE، FCC، BSMI، RCM
خدمات پس از فروش

4 ساله

به واسطه برنامه مخصوص اپیسر، شما می‌توانید با راحتی هرچه بیشتر از تمامی اطلاعاتتان بکاپ بگیرید. این برنامه به صورت اختصاصی برای هاردهای این کمپانی ساخته شده و می‌توانید آن را از وبسایت اپیسر دانلود کنید.

هارد اکسترنال اپیسر AC732

کیفیت ساخت به استحکام بدنه محدود نمی‌شود و هر قسمت از AC732 را که بررسی کنید این موضوع را متوجه خواهید شد. برای نمونه اپیسر بیش از 10 هزار بار کابل USB را به درگاه دیوایس متصل کرده و سپس جدا کرده تا از عمر مناسب قطعات به مرور زمان و کارکرد صحیح‌شان اطمینان حاصل کند. گرچه احتمال ایجاد مشکل فیزیکی و نرم افزاری در هارد اکسترنال اپیسر AC732 بسیار پایین و دور از انتظار است اما با این وجود اگر به هر دلیلی با این هارد مشکل داشتید، می‌توانید از خدمات یکپارچه پس از فروش 4 ساله شرکت متین  که در 14 استان دفتر گارانتی دارد کمک بخواهید.

جمع‌بندی

هارد اکسترنال اپیسر AC732

هارد اکسترنال اپیسر AC732 یکی از شیک و زیباترین هاردهای اکسترنال بازار بوده که به میز کارتان ظاهر مدرنی می‌بخشد و همچنین تنها هارد اکسترنال در دنیاست که می‌تواند 4000 کیلوگرم فشار را روی خود تحمل کند. ظرفیت‌های مختلفی برای این هارد انتخاب شده تا بنا بر نیازتان بتوانید بهترین گزینه را با قیمتی مناسب خریداری کنید، مخصوصا اگر خوره حجم اینترنت هستید یا می‌خواهید اطلاعاتتان را از چندین سال پیش تا چندین سال بعد نگه دارید. در بخش‌های مختلف این مطلب مقاومت بسیار عالی این هارد را به چالش کشیدیم و متوجه شدیم این غول تخریب‌نشدنی در کنار استحکام بی‌نظیرش، سرعت بسیار بالایی هنگام اننقال داده‌ها دارد.

AC732 از هر لحاظ یک هارد مناسب و با کیفیت ارزیابی می‌شود که می‌تواند از جلسات اداری و رسمی گرفته تا ذخیره اطلاعات شخصی کاربرد داشته باشد. با خرید این هارد می‌توانید از خدمات یکپارچه شرکت متین بهره‌مند شوید که در 15 استان کشور خدمات پس از فروش را به بهترین شیوه انجام می‌دهند و هیچ‌گونه نگرانی بابت مشکلات احتمالی پس از خرید نخواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*