بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

لیست با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در اردیبهشت 1400 منتشر شد

لیست با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای اردیبهشت 1400 منتشر شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی خودروها را برای اردیبهشت 1400 منتشر کرد که طبق آن با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل برای اردیبهشت ماه مشخص شدند. در گزارشی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر می‌کند، خودروهای داخلی در 5 دسته قیمتی مورد بررسی قرار می‌گیرند و طبق سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان به هر خودرو از بین 1 تا 5 ستاره کیفی اختصاص داده خواهد شد. از اهداف انتشار این گزارش می‌توان به ارتقا کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازان اشاره کرد.

طبق گزارش منتشر شده، در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت با سطح قیمتی 2، خودروهای  سایپا ۱۵۱ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین و تک کابین موفق شدند 3 ستاره کیفی را از آن خود کنند. در بخش سواری و در گروه خودروهای سبک و در سطح قیمتی یک نیز خودرو تیگو ۷ موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شد و در سطح قیمتی ۲، خودروی هایما اس ۷ اتوماتیک نیز توانست ۴ ستاره کیفی را از آن خود کند. همچنین خودروهای جک اس 5 و اس 3 هم 3 ستاره کیفی را دریافت کردند.

در سطح قیمتی 4 نیز خودروهای دنا پلاس توربو اتوماتیک موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شد. خودروهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس نیز 4 ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند. خودرو‌های پژو ۲۰۶ صندوق دار، ۲۰۶ معمولی، پژو پارس، رانا و سمند نیز توانستند 3 ستاره کیفی را دریافت کنند. طبق این گزارش، در سطح قیمتی 5 نیز خودروی کوییک موفق به دریافت ۴ ستاره کیفی شد و خودرو‌های کوییک R، تیبا ۲ پلاس، تیبا ۲ معمولی و ساینا هم سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

گفتنی است وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز آپشنال به دلیل دریافت 1  ستاره کیفی جزو بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل محسوب می‌شوند.

با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل – اردیبهشت 1400

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک

بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سنگین

بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*