فیلم برداری گلکسی اس 21 اولترا

فیلم برداری گلکسی اس 21 اولترا در اعماق اقیانوس مسحور کننده است+ویدیو

مجله نشنال جئوگرافیک تصمیم گرفته است با Galaxy S21 Ultra به ماجراجویی در زیر آب بپردازد و باید گفت که کیفیت فیلم برداری گلکسی اس 21 اولترا شگفت انگیز است.

مجله National Geographic Traveller هند در همکاری مشترکی با سامسونگ اقدام به ثبت تصاویر شگفت انگیزی از حیات وحش دریایی مالدیو کرده است. در این همکاری مشترک یکی از کارشناسان حیات دریایی به ماجراجویی در اقیانوس با گلکسی S21 اولترا پرداخته است و فرصت خوبی پدید آمده تا برخی ویژگی‌های این گوشی همچون فیلم برداری 8K، تصویر‌برداری در نور کم و قابلیت ثبت تصاویر ۳۳ مگاپیکسلی همزمان با فیلم برداری 8K را در عمل ببینیم. سفر ما با S21 Ultra از فوواه مولاح در مالدیو آغاز می شود، جایی که به زیستگاه گونه خاصی از کوسه‌ها شهرت دارد.

اگرچه گلکسی اس 21 اولترا دارای گواهی IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب است،‌ اما فشار آب اقیانوس و شوری آن می تواند به دستگاه آسیب بزند و به همین خاطر پرچمدار سامسونگ در یک لایه محافظ قرار گرفته است. البته این لایه اضافی می تواند از لحاظ تئوری روی کیفیت تصاویر تاثیر گذار باشد ولی گویا خیلی مزاحم Galaxy S21 Ultra نبوده است، زیرا این گوشی توانسته تصاویر فوق‌العاده‌ای را از اقیانوس ثبت کند.

پیش از این، وب‌سایت Sammobile در بررسی خود از گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ گفته بود که فیلم برداری 8K خیلی با فیلم برداری 4K متفاوت نیست. اما شاید بتوان گفت که فیلم برداری با این کیفیت بیشتر مناسب افراد حرفه‌ای همچون کارشناسان نشنال جئوگرافیک است.