گلکسی M10

بروزرسانی اندروید 11 به سری گلکسی M10 و Tab A 8.0 اضافه شد

در حالی که همه منتظر عرضه سیستم عامل Android 12 توسط گوگل هستند، سامسونگ در حال اضافه کردن نسخه 11 به گوشی‌های قدیمی خود از جمله گلکسی M10 و Tab A 8.0 است.

شرکت گوگل آماده است تا جدید‌ترین نسخه از سیستم عامل خود با نام اندروید 12 را تا چند ماه آینده منتشر کند؛ با این حال شرکت سامسونگ در حال بروز رسانی تعدادی از گوشی‌های قدیمی خود با اندروید 11 است؛ سیستم عاملی که سال پیش عرضه شده بود. گوشی‌هایی که اخیرا از Android 11 پشتیبانی می‌کنند، سری گلکسی M10 و گلکسی Tab A 8.0 مدل 2019 نام دارند. این سیستم عامل، رابط کاربری One UI Core 3.1 را به گوشی‌های ذکر شده اضافه خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت Sam Mobile آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به صورت محدود برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مدل 2019 با کدهای بروز رسانی M107FXXU4CUF5 و T295XXU4CUF7 عرضه شده است. برای گوشی‌های ذکر شده، بیلد های نهایی نرم افزار در ماه ژوئن 2021 همراه پچ امنیتی عرضه می‌شود. درحالی که تبلت‌ها بیلد مورد نظر را در ماه می 2021 همراه پچ امنیتی مخصوص دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر رابط کاربری One UI Core 31 که اختصاصی اندروید 11 است، تنها در مناطق خاصی برای دو محصول مذکور سامسونگ در دسترس قرار دارد. برای مثال آپدیت گلکسی Tab A 8.0 در کشورهای بلغارستان، آلمان، یونان، ایتالیا، قزاقستان، روسیه، اسپانیا، سوئیس، هلند و آمریکا قابل دانلود و استفاده است. در عین حال بروز رسانی گلکسی M10 تنها در کشور هند در دسترس قرار دارد؛ چراکه گلکسی M10 در زمان عرضه، بازار پررونق شبه قاره هند را هدف قرار داده بود.

طبق پیش بینی‌ها بروز رسانی تبلت سامسونگ بزودی و طی روزهای آینده در سایر کشورها هم منتشر خواهد شد. با اعلام رسمی سامسونگ، آپدیت Android 11 آخرین بروز رسانی بزرگ بر روی این دو دستگاه خواهد بود، اما پشتیبانی و آپدیت امنیتی گلکسی M10 و Tab A 8.0 تا سال 2023 میلادی ادامه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*