خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

این روزها صحبت از ارزهای دیجیتال مخصوصا خرید بیت کوین بیش از پیش در میان مردم رواج یافته است و حتی افرادی که اطلاعات آنچانی در خصوص خرید انواع ارز ندارند نیز تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا با خرید و فروش ارز به سوددهی برسند.

خرید بیت کوین

تا سال‌ها پیش کمتر کسی اطلاعات چندانی از بیت کوین داشت و حتی فقط تعداد افراد معدودی آن را به رسمیت می‌شناختند. در ابتدا استخراج بیت کوین با استفاده از ماینرهای قدرتمند آغاز شد و در آن زمان هیچکس فکر آن را نمی‌کرد که ارزهای دیجیتال با سرعت فزاینده‌ای به دنیا معرفی شوند. در حال حاضر تعداد ارزهای دیجیتال آنقدر زیاد شده است که برای خرید و فروش آنها فقط کافی است به صرافی‌های ارائه دهنده‌ی ارز مورد نظر مراجعه کرد.

خرید بیت کوین با توجه به این که اولین ارز دیجیتال معتبر و شناخته شده است، بیشتر رخ می‌دهد و کاربران زیادی خواهان کسب سود از این طریق هستند. در حال حاضر بعضی از شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا آمادگی خود را برای قبول بیت کوین بعنوان پول رایج کشورشان اعلام کرده‌اند و این موضوع نشان از محبوبیت فوق‌العاده این ارز می‌دهد. اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که برای خرید این ارز چه باید کرد؟

پر واضح است که اگر بخواهید ارز بیت کوین را خریداری کنید تا به یک سود معقول دست یابید، ابتدا باید یک صرافی معتبر را زیر نظر گرفته و سپس با عضویت در آن و طی کردن مراحل احراز، بتوانید شرایط را برای خرید کاملا امن بیت کوین آماده کنید. ضمناً توجه داشته باشید، توصیه ما بعد از خرید هر مقدار بیت کوین این است که برای افزایش امنیت دارایی‌تان، حتما آن را به کیف پول شخصی منتقل کنید. از کیف پول‌های با امنیت بالا نیز می‌توان به تراست والت و اتمیک والت اشاره کرد.

خرید اتریوم

اتریوم از جمله ارزهای دیجیتال است که پس از ارز محبوب بیت کوین در جایگاه دوم قرار گرفته است (با توجه به ارزش و تعداد معاملات روزانه). به طور کلی اتریوم بر روی یک شبکه مستقل فعالیت می‌کند و کاملا بر روی یک بستر اینترنت مدیریت می‌شود که در این صورت پر واضح است که از طرف هیچ سازمان یا نهادی کنترل نخواهد شد. گفتنی است که پلتفرم اتریوم به هر فرد این امکان را می‌دهد که به توسعه برنامه‌های غیر متمرکز خود بپردازد.

از مزایای شبکه اتریوم می‌توان به دارا بودن بزرگترین اکوسیستم در میان بلاک چین‌ها اشاره کرد و همچنین از آن برای انجام تراکنش‌های مالی و بسیاری از قراردادهای مهم نیز استفاده خواهد شد. نهایتا نیز می‌توان از حذف واسطه‌ها در انجام تراکنش بعنوان یکی از برترین مزایای شبکه‌ی اتریوم اشاره کرد. همه‌ی این موارد خرید اتریوم را بیش از پیش کرده است و اصطلاحا نهنگ‌های بازار دیجیتال بر روی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت نیز برای ارز اتریوم حساب باز کرده‌اند.

برای خرید اتریوم نیز فقط کافی است که مراحل عنوان شده برای ارز بیت کوین را دنبال کنید. اما موضوعی که برای ارز و شبکه اتریوم بیشتر قابل توجه بوده است، افزایش هزینه‌های کارمزد برای خرید و فروش و انتقال دیگر ارزهاست که بر روی شبکه اتریوم قرار دارند. این موضوع نشان از اهمیت و مورد اعتماد بودن شبکه اتریوم دارد که در این چند ساله در میان کاربران به وجود آمده است.

خرید اتریوم

خرید تتر

از جمله معروف‌ترین ارزهای دیجیتال که بر بستر بلاکچین قرار دارد تتر است که در واقع مبنای معاملات تمامی ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. اگر توجه کرده باشید، قیمت تتر به آن صورت دارای نوسان نیست. یعنی این ارز نه در صعود بازار و نه در ریزش آن تغییر قیمت خاصی نخواهد داشت و دلیل این امر نیز پشتیبانی تتر توسط ارزهای فیات مانند دلار، یورو و ین است.

ضمنا یادآور می‌شویم که معروف‌ترین توکن تتر USDT نام دارد و همچنین برای خرید تتر نیز می‌توان به صرافی‌های مختلف مراجعه کرد. در واقع خرید این ارز فقط برای افرادی است که قصد دارند معاملات دیگر ارزها را در صرافی‌های خارجی انجام دهند که در این صورت نیاز خواهند داشت تا ریال را به تتر تبدیل کنند. از ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده تتر این است که ثبات قیمتی مناسبی دارد و معمولا قیمت آن در حدود 1 دلار است. ضمن اینکه شفافیت مالی برای ارزهایی که از تتر پشتیانی می‌کنند به صورت زنده قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین تتر دارای دو کاربرد مناسب است که اولین مورد آن انتقال سریع و بدون دردسر پول بوده و از طرف دیگر سرمایه‌ی افراد را در برابر نوسانات کلیه‌ی ارزهای دیجیتال حفظ خواهد کرد. گفتنی است که در اکثر صرافی‌ها قیمت این ارز با اختلاف بسیار ناچیزی خرید و فروش می‌شود که البته توصیه می‌شود به هر صرافی برای خرید و فروش این ارز اعتماد نکنید.

دیجی دلار

دیجی دلار

حال که در این مقاله سه ارز بسیار محبوب را معرفی و راه خرید و فروش آن را نیز عنوان کرده‌ایم، به طور حتم نیاز به یک صرافی خواهید داشت تا بتوانید معاملات مورد نظرتان را در کمال امنیت انجام دهید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات تیم دیجی دلار است. این سایت که سابقه‌ای چند ساله در این زمینه دارد با در اختیار گذاشتن یکسری امکانات فوق‌العاده کاربران را در امر خرید و فروش ارز یاری می‌کند. از امکاناتی که دیجی دلار به کاربران ارائه می‌دهد می‌توان به پشتیبانی به صورت 24 ساعته اشاره کرد که کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز سوالات و ابهامات خود را از پشتیبان سایت پرس‌وجو کنید.

ضمن اینکه قیمت ارزان و خرید صد درصد اتوماتیک ارزها توسط این صرافی از دیگر مزیت‌هایی است که توسط کمتر صرافی در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. همچنین یکی از خواسته‌هایی که همه‌ی کاربران از یک صرافی انتظار دارند، امن بودن صرافی است که با توجه به رضایت حداکثری مشتریان از دیجی دلار این امر تا حد زیادی محقق شده است. در آخر یادآور می‌شویم که وجود کارشناسان خبره برای ایجاد مسائل آموزشی و مواردی از این دست می‌تواند شما عزیزان را در خرید ارز کمک کند. به طور کلی برای هر گونه ارتباط با پشتیبان‌های دیجی دلار به جهت خرید ارز و مواردی از این دست می‌توانید با راه‌های ارتباطی قرار داده شده با آنها در تماس باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*