دستبندی که شما را از حضور آزاردهنده‌ی افراد مزاحم با خبر می کند !

در این چند سال گذشته انواع و اقسام گجت های پوشیدی توسط کمپانی های مختلف طراحی و تولید شده است.با این حال هنوز هیچ کدام از آنها به ابزاری رایج و کاربردی نظیر گوشی های هوشمند تبدیل نشده اند.حالا عضو جدید در حال پیوستن به خانواده گجت های پوشیدی است.این محصول یک دستبند هوشمند است که شما را از حضور آزاردهنده‌ی افراد مزاحم در کنارتان با خبر کرده و راه هایی برای خروج از این شرایط ناراحت کننده عصبی به شما پیشنهاد می دهد.

به طور کلی هنگامی که استرس دارید، این دستبند ضربان قلب شما را اندازه‌ گرفته و به شما هشدارهای لازم را می‌دهد.این موضوع به کمک الگوریتم‌های به کار رفته در انداره‌گیری میزان ضربان قلب و استرس شما بسته به شرایط محیطی، افرادی که در کنار شما هستند و با آنها در طور روز برخورد داشتید، محاسبه شده و در نهایت می‌تواند شما را از استرس به وجود آمده، مطلع نماید. هنگامی که شخصی مزاحم خلوت‌تان شود و دچار تنش شوید، دستبند مورد بحث ما زنگ هشداری را در تلفن هوشمندتان به صدا در خواهد آورد و اپلیکیشن آن راه‌هایی را برای رسیدن به آرامش به شما پیشنهاد می‌دهد.

WellBe-0

البته دست‌بندهای هوشمندی که ضربان قلب را کنترل می‌کنند، چندین سال است که تولید می‌شوند اما ویژگی خاصی که سبب شده WellBe متفاوت‌تر از بقیه‌ی محصولات باشد، این است که در هر لحظه، عاملی که سبب شده ضربان قلب شما بالا برود، مشخص شده و در همان لحظه، حرکاتی مخصوص برای کاهش و از بین بردن این ضربان قلب بالا در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع این دست‌بند هوشمند و نرم‌افزار همراه آن، یک تقویت‌کننده هوشیاری نیز محسوب می‌شوند چرا که زمانی که شما، آرامش خود را حفظ کرده و به نرم‌افزار می‌گویید که “آرام شده‌ام”، در واقع شما توانسته‌اید اعصاب خود را کنترل کنید. از سوی دیگر، پس از مدتی که می‌گذرد، زمانی که ضربان قلب شما بالا برود و نرم‌افزار را مشاهده کنید، ممکن است حتی بدون انجام دادن حرکات مخصوص، متوجه شوید که باید اعصاب خود را کنترل کرده و آرام باشید.

WellBe-1

جالب است بدانید جنس این دستبند از چوب پنبه است، در نتیجه بسیار سبک خواهد بود و حس متفاوتی را به شما می‌دهد.در عین حال داشتن یک گجت چوب پنبه ای در نوع خود بسیار جالب و خاص خواهد بود.

طراحان این دستبند هوشمند برای تامین بودجه ۱۰۰,۰۰۰ دلاری مورد نیاز برای تولید انبوه آن کمپین خود را در وب سایت indiegogo تشکیل داده اند و خریداران می توانند این دستبند خاص را هم اکنون با قیمت ۹۹ دلار پیش خرید نمایند تا زمانی که بودجه‌ی کافی برای تولید این دست‌بندهای هوشمند جمع‌آوری شد محصول خود را دریافت کنند.

WellBe-2

منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ایران هم از این ها موجود است چطور میشه خرید؟

  2. خیلی خوبه فقط یه سوال
    ایا رنگ های دیگه هم داره یا فقط این دو رنگ را داره