اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A20s

آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A20s منتشر شد

آپدیت رابط کاربری وان یو آی 3.1 و اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A20s منتشر شد و به‌زودی در سراسر جهان قابل دریافت خواهد بود.

همان طور که پیش بینی می‌شد، به‌روزرسانی اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A20s نیز منتشر شد و صاحبان این گوشی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

اندروید 12 به زودی منتشر می‌شود و سامسونگ در تلاش است تا اکثر گوشی‌های واجد شرایط خود را به اندروید 11 مجهز کند. حالا نوبت به گوشی A20s رسیده تا از رابط کاربری One UI 3.1 بهره ببرد و این اتفاق مسلما برای صاحبان آن خوشایند خواهد بود. این گوشی هوشمند در ماه سپتامبر 2019 با اندروید 9 عرضه شد و در ادامه اندروید 10 را دریافت کرد اما اندروید 11 می‌تواند آن را دستخوش تغییرات مثبت فراوانی کند.

آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A20s انتشار یافت

این آپدیت در حال حاضر با نسخه فریمور A207FXXU2CUFA تنها در مالزی منتشر شده و شامل وصله امنیتی ماه ژوئن 2021 هم می‌شود.

این دومین و آخرین آپدیت اندروید است که برای گلکسی A20s منتشر می‌شود. همان طور که می‌دانید، سامسونگ برای گوشی‌های مقرون به‌صرفه‌ی خود تنها دو به‌روزرسانی منتشر می‌کند اما این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک، این نگرش تغییر پیدا کرده و در واقع شاهد عرضه آپدیت‌های بیشتری برای گوشی‌های ارزان قیمت و میان رده‌ی این شرکت باشیم.

اندروید 11 و رابط کاربری وان یو آی 3.1 ویژگی‌های تازه‌ای را به گوشی اضافه می‌کنند و نسبت به نسخه‌های پیشین، بهبودهای خوبی داشته‌اند. اپلیکیشن‌ها در این نسخه‌ عملکرد سریع‌تری دارند و از نظر امنیتی هم گوشی در وضعیت مناسب‌تری قرار می‌گیرد.

همان طور که بالاتر اشاره شد، آپدیت مذکور فعلا تنها در مالزی در دسترس قرار دارد اما در هفته‌های آتی می‌توانیم منتظر عرضه جهانی آن هم باشیم. در صورتی که این آپدیت از گوشی شما قابل دریافت بود، کافی است از قسمت تنظیمات، به بخش به‌روزرسانی نرم افزار رفته و آن را دانلود کنید.