گوشی ال جی جی ۴ همین هفته روانه بازارهای جهانی خواهد شد

تا امروز اخبار متفاوتی از زمان دقیق عرضه گوشی ال جی جی ۴ به بازارهای جهانی منتشر شده است.به عنوان مثال اپراتورهای AT&T و WIND Mobile خبر از ورود LG G4 به امریکا و کانادا به ترتیب در تاریخ های ۲ ژوئن و ۱۹ ژوئن داده بودند.اما حالا به نظر می رسد که ال جی برای عرضه پرچم دار جدیدش به بازار کمی عجله داشته و اعلام کرده که جی ۴ را همین هفته روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.

اولین کشوری که به پیشواز جی ۴ خواهد رفت هنگ کنگ است که پس از آن نیز ترکیه، روسیه و سنگاپور در اولویت خواهند بود. دور دوم عرضه نیز اروپا، امریکا شمالی، جنوب آسیا، خاورمیانه، آفریقا، امریکای جنوبی و امریکای مرکزی را فرا خواهد گرفت. به نقل از منابع رسمی، این کمپانی کره ای هم اکنون با ۱۸۰ عمده فروش و اپراتور در سر تا سر جهان برای فروش ال جی جی ۴ قرارداد بسته است.lg-g4

ال‌جی G4 با بهره‌گیری از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، از فناوری خاص IPS Quantum LCD برخوردار است که به لطف این فناوری، رنگ‌ها دقیق‌تر در نمایشگر پخش می‌شود و شدت روشنایی و کنتراست تصویر نیز بهبود پیدا می‌کند. چیپست ۶ هسته‌ای این گوشی، مدل اسنپدراگون ۸۰۸ است که ۶۴ بیتی بوده و در کنار آن از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده شده است.

lg-g4-27

دوربین اصلی G4 ال جی به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال چند محوره و لنز با F1/8 مجهز بوده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلو این گوشی تعبیه شده است. ال‌جی توانسته است با استفاده از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری طول عمر باتری محصول جدید خود را ۱۱ درصد بهتر از نسل قبل نموده و دلیل این موضوع نیز بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در پردازنده و صفحه‌نمایش بوده است.

ال‌جی جی۴ در مدل‌های مختلف و با بدنه‌ی چرمی یا پلاستیکی و رنگ‌بندی متنوع عرضه می‌شود.این گوشی همچنین به فناوری Quick Charge 2.0 کوالکام (شارژ سریع ) مجهز شده است.

G4_Genuine Leather

قیمت دقیق گوشی ال جی جی ۴ اعلام نشده چراکه این قیمت بسته به بازار و اپراتور های مختلف متفاوت می باشد.اما می دانیم که نسخه چرمی این گوشی از نسخه معمولی آن چیزی حدود ۱۰۰ دلار گرانتر خواهد بود.

برای آشنایی کامل با این محصول جدید ال جی ، نگاه عمیق گجت نیوز به ال جی جی ۴ را از دست ندهید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خبرای چرا نمی دید از قیمت حتی نمیتونید قیمت احتمال ان بگید :Worry: :Worry:

  2. بی صبرانه منتظرشم ارزششو داره کاشکی مث جی فلکس ۲ نشه!!!!!!
    تا اول تابستون اگه نیاد متاسفانه مجبورم گلکسی اس ۶ رو بگیره
    :Cry: