پرفروشترین تلفن های همراه

 

 

 

از تلفن های همراه اولیه که تنها قابلیت برقراری تماس صوتی و دریافت و ارسال پیامک های متنی را داشت تا تلفن های همراه هوشمند امروزی ، همه و همه در روزهای اوج خود تلفن هایی پرفروش بودند.اما به راستی کدام تلفن های همراه جزء پرفروشترین ها هستند؟
 
تلفن های همراه برای چندین دهه است که به زندگی بشر وارد شده و به نوعی انقلابی را در زمینه ارتباطات پدید آورده اند. از تلفن های همراه اولیه که تنها قابلیت برقراری تماس صوتی و دریافت و ارسال پیامک های متنی را داشت تا تلفن های همراه هوشمند امروزی ، همه و همه در روزهای اوج خود تلفن هایی پرفروش بودند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین تلفن های همراه در تاریخ تلفن های همراه آشنا کنیم.
 
Nokia 1100

 

 این مدل از گوشی تلفن همراه را بایستی به جرات یکی از محبوب ترین مدلهای تلفن همراه به حساب آورد. از زمان آغاز فروش این تلفن همراه در سال 2003 تاکنون چیزی در حدود 250 میلیون عدد از این تلفن های همراه در سراسر دنیا به فروش رفته است. بهره گیری از سامانه GSM در این تلفن همراه باعث شده است که شما در هر منطقه با پوشش تلفن همراه بتوانید به صحبت بپردازید. این گوشی تلفن همراه همچنان یکی از محبوب ترین تلفن های همراه در کشورهای در حال توسعه است.
 
Nokia 3210

 

 دومین گوشی پرفروش جهان ، باز هم از طرف شرکت نوکیا عرضه شده است. مدل 3210 این شرکت که در سال 1999 به بازار ارائه شده است تا کنون چیزی در حدود 160 میلیون عدد از آن فروخته شده است. این گوشی بسیار مورد اعتماد بوده و درصد خرابی بسیار کمی در آن مشاهده می شود. در زمان ورود اولیه این گوشی به بازار هدف این گوشی نسل جوان بود.
 
Motorola RAZR V3

 

 شرکت موتورلا با طرح " RAZR V3 " یکی از اولین گوشی های تلفن همراه زیبا و نازک بود که بازار عرضه شد. این گوشی یکی از اولین تلفن های همراه بود که با دوربین به بازار عرضه شد. از زمان عرضه این گوشی در سال 2004 میلادی تاکنون چیزی در حدود 130 میلیون عدد از این مدل تلفن همراه به فروش رفته است و همچنان هم به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های تلفن همراه شناخته می شود.
 
Nokia 3310

 

 باز هم مدلی دیگر از شرکت نوکیا که توانست در سطح جهانی به فروشی خارق العاده دست پیدا کند. این تلفن همراه که به عنوان یک مدل ارتقاء پیدا کرده بر اساس مدل 3210 به بازار عرضه شد دارای جایگاه چهارمین تلفن همراه پرفروش در کل دوران را برای خود تصاحب کرده است. این گوشی توانسته است تا به امروز چیزی در حدود 126 میلیون عدد فروش داشته باشد و همچنان هم به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی ها در بازار مطرح باشد.
 
iPhone 3GS

 

 تلفن های همراه سری iPhone از شرکت اپل به معنای واقعی یک انقلاب در عرصه تلفن های همراه ایجاد کرده اند. تا به امروز مدلهای مختلفی از این مدل به بازار آمده است ، اما پرفروش ترین مدل از آیفون ها مدل 3GS بوده است. یک تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی و شفاف ، دوربینی با کیفیت بالا و همچنین نرم افزارها و برنامه های بسیار متنوع باعث شد تا این گوشی بتواند به فروش 30 میلیونی برسد.
 
Nokia 2100

 

 بدون شک باید عنوان موفق ترین شرکت سازنده تلفن همراه ، خصوصا در مورد نسل اولیه تلفن های همراه را به شرکت نوکیا داد. یک طرح پرفروش دیگر از شرکت نوکیا که توانسته است 20 میلیون عدد فروش داشته باشد.
 
iPhone3G

 

 این مدل از سری آیفون قبل از مدل 3GS به بازار عرضه شد و به نسبت آن از امکانات کمتری برخوردار بود. با این وجود از زمان معرفی در سال 2008 میلادی تا کنون توانسته است چیزی در حدود 15 میلیون عدد فروش داشته باشد.
 
LG Chocolate

 

 این مدل تلفن همراه از شرکت کره ای LG نام مستعاره ای برای مدل LG VX8500 است که در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شده است و توانایی پخش موزیک با فرمت Mp3 را نیز داشت. این گوشی در رنگهای متفاوتی مثل صورتی ، سفید ، قرمز و سبز به بازار عرضه شده و توانسته بود 15 میلیون عدد فروش داشته باشد.
 
Nokia 5800 XpressMusic

 

 به نوعی می توان این مدل از تلفن همراه را طوفانی در بازار دانست. اولین تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی از شرکت نوکیا در سال 2008 به بازار ارائه شد و تاکنون توانسته است 13 میلیون عدد فروش داشته باشد.
 
BlackBerry Pearl

 

 این تلفن همراه برای اولین بار در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شد. در آن زمان یک دوربین با کیفیت ، قابلیت اتصال به اینترنت ، کارت حافظه با قابلیت جداسازی و سیستم پخش کننده صدا و تصویر از جمله قابلیتهای برتر این تلفن بود. این مدل از تلفن همراه توانست است با فروش 10 میلیون عدد تا به امروز عنوان دهمین تلفن همراه پرفروش جهان را تصاحب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*