یخچال ایکس باکس

یخچال ایکس باکس و 9 وسیله آشپزخانه عجیب دیگر برای بازی‌دوستان

از یخچال ایکس باکس تا پاپ کورن‌ ساز پوکمون و توستر دستینی، در ادامه می‌توانید با عجیب‌ترین وسایل آشپزخانه مخصوص گیمرها آشنایی پیدا کنید.

یخچال ایکس باکس به عنوان یک شوخی مطرح شد اما در نهایت رنگ واقعیت به خود گرفت! در سال‌های اخیر، محصولات آشپزخانه دیگری هم برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی ساخته شده که در ادامه به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

زمانی که خبر رسمی عرضه‌ی یخچال ایکس باکس منتشر شد، طرفداران فکر می‌کردند که با یک شوخی بزرگ از سوی مایکروسافت رو به رو هستند اما خیلی زود مشخص شد که این یخچال واقعا قرار است وارد بازار شود. و البته چه کسی بدش می‌آید که چنین یخچالی عجیبی را در خانه خود داشته باشد؟

یخچال ایکس باکس و 9 وسیله آشپزخانه‌ که گیمرها باید خریداری کنند

این یک استثناء نیست، در سال‌های اخیر، آیتم‌های دیگری هم وجود داشته‌اند که با هدف جذب بازی ‌دوستان، طراحی و ساخته شده‌‌اند. وسایلی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، تنها در حد یک ایده یا طرح مفهومی نیستند بلکه واقعا در زندگی روزمره قابل استفاده هستند. البته ناگفته نماند که به احتمال زیاد نمی‌توانید آن‌ها در بازار ایران پیدا کنید و در بهترین حالت، باید از آمازون سفارش دهید.

– یخچال ایکس باکس (Xbox Fridge)

یخچال ایکس باکس

زمانی که ایکس باکس سری ایکس معرفی شد، طرفداران و مخالفان، میم‌های زیادی برای آن تولید کردند (Meme / همان تصاویر طنزی که در چند سال اخیر پرطرفدار شده). ایده‌ی یخچال ایکس باکس نیز از همین میم‌ها متولد شد اما مایکروسافت نه تنها نسبت به آن جبهه نگرفت بلکه حتی یک ویدیوی طنز پیرامون آن منتشر کرد که با بازخوردهای مثبتی رو به رو شد.

آن‌ها در ادامه پا را فراتر گذاشته و این ایده را به حقیقت تبدیل کردند. این یخچال کوچک را می‌توانید در فضای اتاق هم استفاده کنید و طبق ادعای مایکروسافت (که جنبه طنز دارد)، «قوی‌ترین یخچال کوچک جهان است».

– یخچال نوکا کولا (Nuka Cola)

یخچال ایکس باکس

شرکت بتسدا (Bethesda) با عرضه محصولات دیوانه‌وار غریبه نیست اما یخچال نوک کولا از تمامی محصولات قبلی آن‌ها عجیب‌تر جلوه می‌کند. آن‌ها این یخچال را با همکاری شرکت تینک‌گیک (Thinkgeek) ساخته‌اند که زیرمجموعه شرکت گیم‌استاپ است. این یخچال هم به صورت کوچک طراحی شده و می‌تواند برای اتاق گیمرها مناسب باشد. طراحی داخلی یخچال مشابه همان چیزی است که در بازی‌های فال‌آوت دیده بودیم و برای قرار دادن چند آب معدنی جای خالی دارد.

البته برخلاف مدل اصلی، یخچال نوکا کولا واقعی از جنس پلاستیک است و اگر به دنبال نسخه فلزی آن هستید، باید در جستجوی مدل‌های دیگر باشید.

– پاپ کورن ساز پوکمون

یخچال ایکس باکس

پوکمون مجموعه‌ی بسیار محبوبی است و نینتندو به خوبی از این مسئله آگاهی دارد. در سال‌‎های اخیر، محصولات زیادی با محوریت پوکمون وارد بازار شده‌، از جمله دستگاه کباب‌ساز اما پاپ کورن ساز پوکمون جذابیت‌های بیشتری دارد. این دستگاه در فروشگاه‌های گیم‌استاپ به فروش می‌رسد و این فروشگاه‌ها حتی تبلیغات محلی هم پیرامون آن انجام داده است.

پاپ کورن ساز پوکمون آن قدر طرفدار پیدا کرد که خیلی زود موجودی آن در انبار گیم‌استاپ به پایان رسید! در حال حاضر نمی‌توانید این محصول را از فروشگاه‌های رسمی پیدا کنید و احتمالا در بازار سیاه باید در جستجوی آن باشید.

– وافل ساز خانگی پوکمون

یخچال ایکس باکس

وافل یک نوع نان شیرین است که کمی به بیسکوییت شباهت دارد و اگرچه در کشورمان چندان محبوب نیست اما به راحتی می‌توانید آن را در خانه درست کنید. اگر پاپ کورن دوست ندارید، وافل ساز خانگی پوکمون هم در دسترس قرار دارد و می‌تواند به طور همزمان، دو وافل خوشمزه درست کند. نکته جذاب دیگر، برجستگی‌هایی است که بر روی نان ایجاد می‌شود و دقیقا مشابه پوکی‌بال (Pokeball) است.

این دستگاه نیز در فروشگا‌ه‌های گیم‌استاپ به فروش می‌رسد و می‌تواند به خوبی در کنار دیگر تجهیزات پیشرفته و مدرن آشپزخانه قرار بگیرد.

– وافل ساز خانگی ماریو

یخچال ایکس باکس

اما کسانی که رابطه خوبی با پوکمون ندارند، باید به سراغ وافل ساز خانگی ماریو بروند و البته چه کسی از یک دستگاه ماریویی در آشپزخانه بدش می‌آید؟ این دستگاه که در فروشگا‌ه‌های گیم‌استاپ پیدا می‌شود، یک قارچ ماریو را به شکل برجسته بر روی نان حکاکی می‌کند. نتیجه نهایی یک نان جذاب است که بیش از اندازه خوشمزه به نظر می‌رسد.

خوردن یک وافل با طرح قارچ‌های ماریو می‌تواند انرژی بخش باشد و روز شما را بهتر کند.

– توستر دستینی (Destiny)

یخچال ایکس باکس

چه کسی می‌توانست تصور کند که روزی نام سری بازی دستینی در کنار توستر بیاید؟ این توستر اما یک نکته جذاب دارد، اینکه پس از آماده شدن نان‌ها، علامت لوگوی دستینی بر روی آن‌ها نقش می‌بندد. علاوه‌ بر این، همراه با توستر یک کد ارائه می‌شود که با وارد کردن آن داخل بازی، یک نشان ویژه (Emblem) دریافت می‌کنید.

شرکت سازنده، به خریداران این توستر، یک نگهدارنده ساندویچ رایگان نیز ارائه می‌دهد تا به ظرف دیگری نیاز نداشته باشید.

– ست قهوه ساز انیمال کراسینگ (Animal Crossing)

یخچال ایکس باکس

در ژاپن، رویدادهای قرعه کشی بزرگی به نام ایکیبان کوجی (Ichiban Kuji) وجود دارد که با خرید بلیط، می‌توانید در آن‌ها شرکت کرده و شانس خود را برای جوایز مختلف امتحان کنید. هر بلیط، مساوی است با یک جایزه اما بعضی از آن‌ها، جوایز بهتری برای شما به همراه دارند، همانند یک اکشن فیگور گران‌قیمت انیمه‌ای یا ست قهوه ساز. و همان طور که حدس زدید، ست قهوه ساز بازی انیمال کراسینگ یکی از گزینه‌هایی است که اگر خوش شانس باشید، از آن شما می‌شود.

این قهوه ساز غیربرقی، یک فنجان ویژه هم دارد که مسلما نوشیدن قهوه در آن، حس و حال ویژه‌ای خواهد داشت.

– تایمر مخصوص نودل کربی

یخچال ایکس باکس

در رویداد ایکیبان کوجی، مجموعه کربی هم حضور فعالی دارد و اگر درهای شانس به سوی شما باز شود، می‌توانید یک تایمر مخصوص نودل به خانه ببرید. ظرف نودل بر روی این دستگاه قرار می‌گیرد تا گرم شود و زمانی که آماده شد، به شما اطلاع داده می‌شود تا به سراغ‌اش رفته و آن را نوش جان کنید.

کافی است که بر روی نودل‌ها آب گرم بریزید و چند دقیقه منتظر بمانید. تایمر مخصوص نودل کربی بقیه کارها را انجام ی‌دهد. اگر از طرفداران نودل نیستید، یک دستگاه فوندو (Fondue) نیز با طرح کربی وجود دارد. فوندو یک نوع خوراک سوئیسی است که با سوسیس و پنیر درست می‌شود.

– چهارپایه فال آوت (Fallout)

یخچال ایکس باکس

گاهی دوست دارید که در یک گوشه آشپزخانه، مکانی برای نشستن فراهم کنید و اینجا است که چهارپایه‌ی نوکاشاین (Nukashine) می‌تواند کارآمد باشد. بتسدا حالا نه تنها لوازم خانگی می‌سازد بلکه تولید صندلی و چهارپایه را هم در دستور کار قرار داده است!

این چهارپایه از سایت بتسدا نیز قابل خریداری است و نه تنها می‌توان آن را در اتاق استفاده کرد بلکه اگر روزی کسی تصمیم گرفت یک کافی شاپ با طرح بازی‌های ویدیویی باز کند، نوکاشاین باید حتما در آن استفاده شود.

– قوری چای کینگ اسلایم

یخچال ایکس باکس

طرفداران مجموعه دراگون کوئست (Dragon Quest) نباید ناراحت باشند زیرا یک محصول ویژه برای آن‌ها نیز وارد بازار شده است. قوری چای کینگ اسلایم (King Slime) آن قدر بامزه است که هرگاه در آشپزخانه به آن نگاه بیندازید، ناخواسته لبخند می‌زنید. این قوری در دو مدل معمولی و ویژه عرضه شده و اتفاقا کیفیت ساخت بالایی دارد.

طرفداران کینگ اسلایم، می‌توانند به سراغ ساعت دیواری و ماهیتابه آن هم بروند و خانه خود را به این شخصیت دوست داشتنی، مزین کنند.

آیا دوست دارید که یخچال ایکس باکس یا دیگر وسایل این فهرست را خریداری کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*