ویترین

هوشمندترین ویترین جهان در گوشی شما

این روزها کسی را می‌شناسید که گوشی هوشمند نداشته باشد؟ با گسترش روزافزون گوشی‌های هوشمند، فرایند بازاریابی و فروش به‌کلی متحول شده است.

پس هر کسب‌وکاری که امروز بخواهد فروش بیشتر را تجربه کند، باید بتواند به گوشی‌های مردم راهی پیدا کند. شاید رسیدن به این گجت جادویی هزار راه داشته باشد، اما چه راهی بهتر از این که ویترین فروشگاه شما در گوشی هوشمند مشتری شما باشد؟! ویترین، به عنوان یک فروشگاه‌ساز برتر، دقیقا همین امکان را برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی‌های مهم یک فروشگاه اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی برای اینکه با استقبال مشتریان همراه شوند، نیاز به هزار و یک ویژگی دارند. اما چند مورد است که باعث رقابت میان فروشگاه‌ها می‌شود. در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

سرعت و تجربه کاربری آسان

اگر شما یک سایت فروشگاهی را باز کنید که شلوغ باشد، سرعت پایینی داشته باشد و پیدا کردن یک محصول مشخص در آن دشوار باشد، چقدر احتمال دارد از آن خرید کنید؟ یکی از مؤثرترین ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی، سرعت و رابط کاربری ساده اما جذاب است. اگر مشتری وارد سایت شما شود و نتواند محصول موردنظرش را پیدا کند یا سایت شما آن‌قدر سنگین باشد که با سرعت اینترنت ایران سازگار نباشد، هم مشتری‌های جدید را می‌پرانید و هم مشتری‌های قدیمی را کلافه می‌کنید. از طرفی، اگر از فروشگاه‌ساز استفاده می‌کنید، ضروری است که بتوانید به صورت مناسبی از سازوکار آن سر در بیاورید و مطالب و محصولات خود را به آسانی در آن وارد کنید. هیچ فروشنده‌ای یک پنل کاربری شلوغ و غیرقابل فهم را دوست ندارد. گر نتوانید صفحات را به‌صورت مناسبی بچینید، فروشگاه جذابی نخواهید داشت.

 امنیت، کلیدی‌ترین ویژگی یک فروشگاه اینترنتی

اگر بخواهید از فروشگاهی خرید کنید، یکی از اساسی‌ترین مواردی که ذهن‌تان را مشغول می‌کند این است که نکند کلاهبرداری باشد؟ امنیت فروشگاه اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است. یک فروشگاه اینترنتی مناسب، باید بتواند تراکنش‌های امنی را رقم بزند و امنیت اطلاعات مشتریان را تضمین کند.

سازگار با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش

امروز که هرکسی یک گوشی دارد که صبح تا شب همدم و همراه او است، اگر فروشگاه شما در گوشی‌های هوشمند به‌صورت مناسبی در دسترس و قابل نمایش نباشد، بخش زیادی از مشتریان بالقوه را از دست می‌دهید. اگر می‌خواهید که فروش آنلاین شما با موفقیت روزافزونی همراه باشد، باید ویترین فروشگاه خود را به گوشی‌های مردم ببرید. باید بتوانید کاری کنید که گوشی‌ها تبدیل به یک ویترین هوشمند برای کسب‌وکار شما شوند. اگر در هنگام راه‌اندازی سایت فروشگاهی، تأمل و دقت کنید، این موضوع دور از دسترس نیست.

فروش بیشتر با ویترین رقم می‌خورد!

آرزوی هر کسب‌وکاری فروش بیشتر است. امروزه کسب‌وکارها دریافته‌اند که بدون حضور در فضای اینترنت، بخش مهمی از بازار را از دست می‌دهند. اما موضوع مهم‌تری وجود دارد که بعضی فروشگاه‌ها از آن غافل هستند. اگر فروشگاه شما روی گوشی‌های هوشمند به درستی نمایش داده نشود، شما بخش بزرگی از بازار آنلاین را واگذار کرده‌اید!

اگر قصد دارید فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید، باید بدانید که دردسرهای ساخت یک فروشگاه به‌صورت مستقل زیاد است. از طراحی سایت تا فراهم‌سازی شاخصه‌های امنیتی، از هزینه‌های تهیه هاست و دامنه تا پشتیبانی ضعیف آن‌ها، از واکنش‌گرا نبودن نمایش صفحات وب در گوشی تا… . بهتر است این قصۀ پرغصه را همین‌جا تمام کنیم. پیشنهاد بهتری وجود دارد. ویترین، یک فروشگاه‌ساز است که تمام زحمت ساخت یک فروشگاه اینترنتی بهینه را تقبل می‌کند. تنها کافی است که اراده کنید. تجربهٔ فروش بیشتر با ویترین کاملاً دست‌یافتنی است.

ویترین

ویترین چیست؟

ویترین یک سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز است که با فراهم کردن ابزارهای گوناگون، از جمله نرم‌افزار فروش و اتوماسیون بازاریابی، کسب‌وکار شما را نه یک قدم، که چند قدم به جلو می‌برد. طراحی سایت اصولی با ویترین به شما کمک می‌کند تا سایت فروشگاهی اختصاصی و کارآمد داشته باشید. این موضوع، به‌علاوهٔ مزایای دیگری که ویترین برایتان فراهم می‌کند، شما را در مسیر افزایش فروش اینترنتی همراهی می‌کند تا مشتری‌های آنلاین خود را از دست ندهید. ویترین تمام مباحث فنی برای داشتن یک سایت فروشگاهی خوب، مانند طراحی سایت، برنامه‌نویسی و سیستم فروش و پرداخت آنلاین را فراهم می‌کند تا شما با خیال راحت، برای فروش محصولات خود برنامه‌ریزی کنید.

مزایای فروشگاه‌ساز ویترین

ویترین خدمات زیادی به شما برای مدیریت فروشگاه اینترنتی‌تان ارائه می‌دهد. با وجود این مزایا و خدمات، خیال شما از بابت کیفیت فروشگاه‌تان راحت می‌شود. در اینجا بعضی از این موارد را ذکر می‌کنیم.

سرعت بالای فروشگاه‌های ساخته شده با ویترین

ویترین از تیمی جوان و به‌روز برخوردار است که به صورت مداوم کدها را بررسی و بهینه می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا سرعت بارگذاری صفحات ویترین بالا باشد. سرعت بالای استفاده از سایت فروشگاهی، اهمیت زیادی در جذب مشتریان جدید دارد. تجربهٔ کاربری مناسب باعث می‌شود تا خاطرۀ خوبی از فروشگاه شما در ذهن مشتری به یادگار بماند. مشتریانی که از خرید خود راضی باشند، با احتمال بیشتری دوباره از شما خرید می‌کنند و احتمالا شما را به دوستان خود هم معرفی می‌کنند. پس سرعت بالای بارگذاری فروشگاه شما، می‌تواند باعث رضایت خاطر مشتریان شود.

امنیت بالا

سرویس‌های ویترین از امنیت بالایی برخوردار هستند. جالب است که بدانید ویترین از سیستم‌های آماده‌ای مانند وردپرس استفاده نمی‌کند و به‌صورت کامل با زبان پایتون کدنویسی شده است. این موضوع کمک می‌کند تا حفره‌های امنیتی رایج که در سیستم‌های پربازدید وجود دارد، در ویترین نباشد و هک سرویس‌های ویترین را برای سارقین اطلاعات دشوار کند تا حدی که دستبرد به ویترین برای آن‌ها صرفه نداشته باشد. استفاده از ویترین به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت‌تری فروشگاه آنلاین خود را تبلیغ کنید.

طراحی ویترین با گوشی‌های هوشمند سازگار است!

تمامی صفحات ویترین دارای طراحی واکنش‌گرا هستند. طراحی واکنش‌گرا یا Responsive Design باعث می‌شود تا سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که با ویترین ساخته می‌شوند، در تمامی صفحه‌نمایش‌ها، به درستی نمایش داده شود. این یعنی فروشگاه شما، بدون آن که نیاز به هزینهٔ جدایی داشته باشید، در گوشی‌های هوشمند نیز به خوبی نمایش داده می‌شود و در دسترس است. این موضوع می‌تواند فروش آنلاین شما را افزایش دهد چون همان‌طور که گفتیم این روزها همه یک گوشی هوشمند دارند که در تمام روز همراه‌شان است.

پشتیبانی ویترین فعال است

وجود یک پشتیبان که در مواقع لزوم به سؤالات شما پاسخ دهد و حتی بدون درخواست شما، پیگیر اوضاع‌تان شود، یک مزیت مهم است. ویترین یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای دارد که پاسخگوی تمامی سؤالات شما و پیگیر نیازهای شما خواهد بود. وجود پشتیبانی این اطمینان خاطر را ایجاد می‌کند که اگر در بخشی از فرایند ایجاد سایت یا استفاده از پنل کاربری فروشگاه خود دچار ابهامی شدید، یک نفر هست که به شما کمک کند.

وجود اپ اختصاصی وبسایت شما

استفاده از فروشگاه‌ ساز ویترین، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از وب‌اپلیکیشن فروشگاه خود نیز بهره‌مند شوید. با این نرم‌افزار مشتریان شما می‌توانند با راحتی هرچه بیشتر از طریق گوشی هوشمند خود به فروشگاه شما دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه بخش زیادی از ترافیک اینترنت از طریق گوشی‌های هوشمند است، وجود اپ اختصاصی برای فروشگاه‌تان به افزایش فروش شما کمک می‌کند. این موضوع درست مانند این است که گوشی‌های دیگران را تبدیل به ویترین محصولات خود کنید!

چگونه ویترین خود را بسازیم؟

اگر قصد دارید فروشگاه اینترنتی خود را افتتاح کنید، استفاده از خدمات طراحی سایت ویترین راه مناسبی است. ویترین در این مسیر به شما کمک و از شما حمایت می‌کند. کافی است که وارد سایت ویترین شوید و ساخت سایت را شروع کنید! می‌توانید نمونۀ فروشگاه‌های ساخته شده در ویترین را ببینید و نظر مشتریان را بخوانید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید تا با کارشناس‌های ویترین صحبت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*