مشخصات نسخه قدرتمند اس 5 با بدنه فلزي و مشخصات سخت افزار ي فوق العاده به نام Galaxy S5 Prime در يک وب سايت هندي روئيت شد

Samsung-Galaxy-S5-Prime

خب ظاهرا وجود نسخه قدرتمند گلکسي اس 5 تقريبا قطعي است.ديروز بود که وب سايت سام موبايل اطلاعات جالبي از پروژه Project K که مربوط به توسعه نسخه پريميوم گلکسي اس 5 است را منتشر کرد.اکنون مشخصاتي از اسمارت فوني به نام Galaxy S5 Prime منتشر شده که بيش از پيش وجود نسخه قدرتمند تر گلکسي اس 5 را اثبات مي کند.اين اطلاعات را وب سايت هندي Zauba منتشر کرده که غالباً محصولات کمپانی‌های مشهوری همچون سامسونگ را برای فروش و آزمایش در بازار هندوستان وارد می‌کند.

در سایت زائوبا مدلی که از این گوشی به ثبت رسیده، SM-G906K نام دارد و در توضیحات آن آمده که برای امور مربوط به تحقیق و توسعه وارد هند شده است. سامسونگ چهار دستگاه از این گوشی هر یک به ارزش 504 دلار را به این کشور ارسال کرده است.

مدل SM-G906K پیشتر نیز در وب‌سایت بنچمارک GFX نیز رؤیت شده بود و شواهد حاکی از آن بودند که این گوشی مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین سخت‌افزارهایی است که براساس پیش بینی‌ها قرار بود در این گوشی مورد استفاده قرار بگیرند.

Samsung-Galaxy-S5-Prime

این مدل خاص از گلکسی S5 که با نام گلکسی S5 پرایم تولید شده، تفاوت‌های محسوسی را با مدل اصلی دارد. به عنوان مثال بدنه این گوشی کاملاً از جنس فلز بوده و همچنین از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD در آن استفاده شده است. پردازنده مورد استفاده در آن نیز اسنپدراگون 805 بوده و مجهز به سه گیگابایت حافظه‌ی رم است. بر طبق جدیدترین شایعات موجود، این گوشی قرار است ماه آینده به طور رسمی معرفی شود. SM-906K مربوط به اپراتور کره‌ای Korea Telecom و مدل SM-906S نیز متعلق به اپراتور SK Telecom می‌باشند.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا سامسونگ نسل جدید پرچمدار خود را به زودی معرفی خواهد نمود؟

منبع : phonearena

 

Samsung Galaxy S5 Prime spotted on Indian import-export site?
The high-end variant of the Samsung Galaxy S5, rumored to be called the Samsung Galaxy S5 Prime, was possibly spotted on the Zauba web site. We've mentioned this Indian site before, because it keeps track of shipments into the country from companies like Samsung. The Korean tech titan is known for shipping devices into India for testing.

On the Zauba site, the SM-G906K was listed as having been shipped into the country for R&D purposes. Samsung sent four units into India, each one valued at 30,527 Rupees ($504 USD). The SM-906S model number was recently spotted at the GFX benchmark site, revealing many of the high-end specs that are expected to be on the phone.

There is speculation that the SM-G906 is the Samsung Galaxy S5 Prime. Unlike the regular variant of the Samsung Galaxy S5, this model will feature a metal casing, a 1440 x 2560 QHD resolution screen, a Snapdragon 805 processor, and 3GB of RAM. The latest rumor has Samsung unveiling the phone as soon as next month. The SM-906K is a model for Korea Telecom, while the SM-906S should be headed to SK Telecom.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بینه s5ها کدوم بهتره باتشکر