تبلت هیبرید پاناسونیک Toughbook G2

تبلت هیبرید پاناسونیک Toughbook G2 با شارژدهی یک روزه و ویندوز ۱۰ معرفی شد

تبلت هیبرید پاناسونیک Toughbook G2 با عمر باتری ۱۸.۵ ساعته، پردازنده سری Core اینتل، ویندوز ۱۰ و دو حالت تبلتی یا لپ تاپی معرفی شد.

تبلت هیبرید پاناسونیک Toughbook G2 رسماً رونمایی شد. این تبلت/ لپ تاپ که به ویندوز ۱۰ مجهز است، از سه اسلات ماژولار بهره می‌برد که سازنده ژاپنی آن‌ها را x-PAK می‌نامد. این ماژول‌ها امکان اضافه کردن بخش‌های جدیدی به تبلت از جمله اتصال سریالی، دوربین حرارتی، اسکنر بارکد یا یک حافظه SSD جانبی را به کاربران می‌دهد. Toughbook جدید پاناسونیک همچنین با داک نسل‌های گذشته خودش نیز سازگار است.

یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت روی قاب جلویی این تبلت مستحکم حضور دارد، در حالی که از پردازنده‌های سری Core اینتل و ویندوز ۱۰ بهره‌مند است. تبلت هیبرید پاناسونیک Toughbook G2 عمر باتری ۱۸.۵ ساعته دارد و سه دکمه قابل تنظیم نیز در جلوی آن تعبیه شده است.

شما می‌توانید در دو حالت تبلتی یا لپ تاپی به همراه یک کیبورد و یک پایه نگهدارنده برای قرارگیری در خودرو یا روی یک میز از پاناسونیک Toughbook G2 استفاده کنید. از دیگر امکانات آن نیز می‌توان به وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و پشتیبانی آن از دو سیم کارت اشاره کرد. این تبلت را می‌توانید با ۱۶ یا ۳۲ گیگابای رم و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی SSD سفارش دهید.

قیمت تبلت هیبریدی پاناسونیک

Panasonic Toughbook G2 با همان قیمت نسل گذشته خودش وارد بازار خواهد شد. نسخه پایه این تبلت ۳ هزار دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*