بلک ویو BL5000

گوشی گیمینگ مقاوم بلک ویو BL5000 با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

شرکت کمتر شناخته شده بلک ویو ازگوشی گیمینگ سر‌سخت خود با نام بلک ویو BL5000 رونمایی کرد. Blackview BL5000 به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۶.۳۹ اینچی مجهز شده است.

شرکت بلک ویو همیشه طرفدارانش را با عرضه گوشی‌های هوشمند مقاوم با ویژگی‌های نوآورانه شگفت زده می‌کند. این بار نیز این شرکت با عرضه گوشی گیمینگ مقاوم بلک ویو BL5000 که عملکردی در حد و اندازه پرچمداران را با قیمتی معقول ارائه می‌دهد، خبر ساز شده است. این گوشی هوشمند می‌تواند بدون هیچ مشکلی برخی از سنگین‌ترین بازی‌ها را اجرا کند.

بلک ویو قصد دارد با عرضه BL5000 بار دیگر سهم بزرگی از بازار گوشی‌های گیمینگ مقاوم را به خود اختصاص دهد. این دستگاه متفاوت از ویژگی‌های جالبی همچون پشتیبانی از دو سیم کارت 5G و دوربین فوق عریض ۱۲۵ درجه بهره می‌برد. بیایید با جزئیات بیشتری درباره این ویژگی‌ها صحبت کنیم.

مشخصات گوشی گیمینگ بلک ویو BL5000

گیمینگ

بلک ویو BL5000 به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده است که به شما اجازه می‌دهد از بازی کردن کاملا لذت ببرید. این دستگاه حتی بازی Genshin Impact را نیز کاملا روان و بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کند که بدون شک می‌تواند خبر خوبی برای گیمر‌ها باشد.

عملکرد بی‌ نقص

جای گرفتن سخت‌افزار مناسب در BL5000 سبب شده که شاهد ارتباط 5G و عملکرد بی نقصی باشیم. پایداری و سرعت دانلود و آپلود بی نظیر شبکه 5G نیز با حضور تراشه ۸ هسته‌ای مدیاتک ۷۰۰ تضمین شده است.

بلک ویو BL5000

این گوشی مقاوم دارای ۸ گیگ رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 است. حضور صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۱۲۰ هرتز نیز سبب بهبود تجربه بازی خواهد شد. مجموعه این‌ سخت افزار‌ها برای ارائه عملکردی بی‌ نظیر در هنگام اجزای سنگین‌ترین بازی‌ها و اجرای سریع‌تر آنها، در کنار هم قرار گرفته‌اند.

صفحه نمایش هیجان انگیز

بلک ویو بی ال 5000 به یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی +FHD مجهز شده است. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۰۰ پیکسلی این نمایشگر ما را به عدد ۴۰۰ پیکسل در اینچ می‌رساند که برای نشان دادن تصاویری شفاف و با جزئیات بالا کافی است. محصول جدید بلک ویو همچنین دارای نسبت صفحه به بدنه ۸۴ درصد است. اسپیکر فوق باریک 1217 این گوشی نیز قادر به تولید صدایی با کیفیت و قوی است.

بلک ویو از یک سیستم خنک کننده قدرتمند در کنار لوله‌های خنک کننده سه بعدی بهره گرفته است تا افزایش دما مانعی برای تجربه گیمینگ فوق‌العاده کاربر نباشد.

رابط کاربری بهبود یافته

بلک ویو تلاش کرده است با افزودن ویزگی‌های جدیدی به رابط کاربری خود آن را بهبود بخشیده و Doke OS 2.1 را بیش از پیش مناسب گیمینگ کند. حالت گیمینگ بلک ویو با محدود کردن دیگر قابلیت‌های گوشی سبب بهبود در اجرای بازی خواهد شد. در این حالت حتی تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها نیز مسدود می‌شوند. به طور کلی، بهبود‌های دوک او اس ۲.۱ سبب بهینه‌تر شدن این رابط کاربری شده است.

باتری بزرگ با شارژ سریع ۳۰ وات

بلک ویو BL5000 دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. کابل شارژ به صورت L شکل طراحی شده است تا استفاده مکرر سبب پاره شدن آن نشود. شما می‌توانید با یک بار شارژ کامل از ۸ ساعت بازی لذت ببرید؛ البته نباید نگران تمام شدن باتری باشید زیرا شارژ سریع ۳۰ وات بلک ویو می‌تواند گوشی را در مدت ۸۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

جایگزینی برای PS4 در سفر

بلک ویو ادعا می‌کند که گوشی این شرکت می‌تواند جایگزین خوبی برای PS4 در طول سفر باشد. بی ال 5000 یک گوشی سر سخت است و به همراه گوریلا گلس 5، گواهی IP68، IP69K و استاندارد نظامی MIL-STD-810G عرضه شده است تا در برابر افتادن از ارتفاع و نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

تصویر برداری با جزئیات بالا حتی در نور کم

بلک ویو همیشه با ارائه نوآوری‌های مختلف سبب بهبود در بخش دوربین می‌شود. عملکرد و کیفیت ارائه شده توسط این شرکت قابل مقایسه با قیمت رقابتی محصولاتش نیست. بلک ویو BL5000 نیز در همین مسیر قدم برداشته و کیفیت تصویر برداری مناسبی را ارائه می‌دهد.

بلک ویو BL5000

گوشی بلک ویو به همراه لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۵ درجه و لنز ۱۲ مگاپیکسلی IMX362 سونی همراه شده است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی S5K3P9SP سامسونگ نیز قادر به ثبت تصاویر سلفی با کیفیت حتی در نور کم است.

دوربین اصلی این گوشی قادر به فیلم برداری با کیفیت 2K است. از دیگر ویژگی‌های دوربین می‌توان به نسل دوم Smart AI Beauty، HDR، حالت شب سوپر، حالت رنگ پرتره و مونوکروم اشاره کرد.

گوشی مقاوم بلک ویو BL5000 می‌تواند گزینه مناسبی برای گیمر‌هایی باشد که مرتبا در حال سفر هستند. متاسفانه هنوز اطلاعات مربوط به قیمت این محصول منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*