تازه وارد قدرتمند در کنار بزرگان : مقایسه OnePlus One با HTC One M8 ، گلکسی اس 5 و اکسپریا Z2

oneplus one vs one m8 vs galaxy s5 vs xperia z2

ديروز تلفن وان محصول شرکت تازه تاسیس وان‌پلاس رسما رونمایی شد. این تلفن نه‌تنها از نظر ظاهری و کیفیت ساخت در سطح پرچمداران اندرویدی است، بلکه از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می‌برد و از همه مهم‌تر قیمت آن کاملا رقابتی است. همه این خصوصیات باعث می‌شوند تا تلفن OnePlus One به یکی از شاخص‌ترین تلفن‌های بازار تبدیل شود. اگر مایل هستید تا مشخصات فنی این تلفن را در کنار سه پرچمدار اندرویدی بازار مشاهده کنید در ادامه مطلب همراه گجت نيوز باشید.

 تلفن‌هوشمند وان از رام سفارشی سیانوژن 11S که مبتنی بر اندروید 4.4 است، بهره می‌برد. کمپانی وان‌پلاس به جهت بهره‌گیری از یک رابط‌کاربری ساده با الگوی طراحی تخت همکاری نزدیکی با سایانوژن داشته است. همچنین در کنار این رابط‌کاربری می‌توان از مجموعه‌ی تم‌ها و آیکون‌های توسعه‌داده شده برای این تلفن‌هوشمند نیز بهره برد.

وان پلاس از سخت‌افزار قدرتمند در کنار قیمت کاملا رقابتی ۲۹۹ دلار بهره می‌برد تا کاربران با خیال راحت نسبت به انتخاب آن اقدام کنند. این تلفن در بازه قیمتی نکسوس ۵ گوگل قرار می‌گیرد با این تفاوت که از تمام جنبه‌های سخت‌افزاری یک سر و گردن از حریف گوگلی خود بالاتر است. اما این تلفن در مقابل پرچمدارن ۶۰۰ دلاری مانند گلکسی اس ۵، اکسپریا Z2 یا اچ‌تی‌سی وان M8 چطور عمل می‌کند:

oneplus one vs one m8 vs galaxy s5 vs xperia z2

حال با یک رای گیری همراه ما باشید.از نظر شما کدامیک از اسمارت فون های بالا مناسب تر است ؟

لطفا در رای گیری زیر شرکت کرده و به اسمارت فون محبوب خود رای دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*