گوریلا گلس DX

کورنینگ از گوریلا گلس DX و +DX برای محافظت از لنز گوشی‌ها رونمایی کرد

کورنینگ از نسل جدید گوریلا گلس DX و +DX رونمایی کرد. محصولات جدید کورنینگ برای محافظت از لنز گوشی‌ طراحی شده‌اند و احتمالا در گوشی‌های پرچمدار استفاده شوند.

کورنینگ از پوشش‌های محافظتی جدید خود برای لنز گوشی‌های موبایل با نام گوریلا گلس DX و +DX رونمایی کرد. کورنینگ در سال ۲۰۱۸ از گوریلا گلس دی ایکس برای محافظت از ساعت‌های هوشمند پرده‌برداری کرده بود؛ بنابراین نمی‌توان آن را محصولی کاملا جدید به حساب آورد. هرچند شرکت سازنده ادعا می‌کند که تغییر از نمایشگر ساعت هوشمند به لنز گوشی بسیار چالش برانگیز بوده است.

کورنینگ باید نسل قبلی گوریلا گلس دی ایکس را به گونه‌ای تغییر می‌داد که هم نور بیشتری را از خود عبور دهد و هم مقاومت مناسبی داشته باشد. نتیجه تلاش‌های این شرکت پیشرو محصولی شده است که علاوه بر ارائه عملکرد اپتیکال پیشرفته، در مقایسه با کاور‌های عادی لنز مورد استفاده در گوشی‌های موبایل از استحکام و مقاومت بیشتری در برابر خراش برخوردار است.

دانلود ویدیو

همچنین افزایش شفافیت اپتیکال سبب شده است که نور بیشتری از لنز گذشته و به حسگر برسد. بر اساس ادعای کورنینگ، محصول جدید این شرکت تا ۹۸ درصد نور محیط را از خود عبور می‌دهد. گلس دی ایکس و دی ایکس پلاس همچنین میزان انعکاس نور کمتری نیز ندارند که ترکیب آن با شفافیت بیشتر می‌توان در افزایش کیفیت تصویر خروجی تاثیر بسزایی داشته باشد.

کورنینگ هنوز فهرست گوشی‌های استفاده کننده از گوریلا گلس DX را اعلام نکرده است؛ اما بر اساس گفته این شرکت، سامسونگ اولین تولید کننده‌ای خواهد بود که از این فناوری جدید در محصولاتش استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*