سریال The Walking Dead

تریلر فصل یازدهم سریال The Walking Dead را تماشا کنید

سرانجام تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead منتشر شد. نمایش فصل یازدهم این مجموعه در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۲۱ ‌(۳۱ مرداد ۱۴۰۰) آغاز می‌شود.

سریال محبوب مردگان متحرک امسال با یازدهمین و آخرین فصل خود بازمی‌گردد. اخیراً از طریق پنل رسمی و مجازی سریال The Walking Dead در کامیک‌-کان سن‌دیگو، تریلر فصل یازدهم مجموعه واکینگ دد منتشر شده است. تریلر فصل آخر سریال پرطرفدار شبکه AMC، شخصیت‌های مختلف و قسمت‌هایی از داستان را نشان می‌دهد. همچنان با حضور گسترده واکرها و زامبی‌ها مواجه‌ایم و کاراکترهای اصلی برای بقا، مجبور هستند کشتار و جنگ را ادامه دهند. در ادامه می‌توانید این تریلر نفس‌گیر را تماشا کنید.

در این تریلر نکات مختلفی وجود دارد که با داستان فصل یازدهم مرتبط خواهد بود. به عنوان مثال می‌توانیم به بازماندگان اصلی و نیروهایی اشاره کنیم که لباس‌های زره‌پوش به تن دارند. در پایان تریلر سریال The Walking Dead مشخص می‌شود که این افراد زره‌پوش، در واقع نیروهای امنیتی اتحادها و جوامع مشترک‌المنافع (the Commonwealth) هستند. در فصل ۹ و ۱۰، استفانی جزئیات زیادی را درباره این جوامع مطرح نکرد اما در تریلر فصل نهایی، برای نخستین‌بار نام آن‌ها فاش می‌شود.

جوامع مشترک‌المنافع به نوعی، مجمع گسترده‌ای از بازماندگان را تشکیل می‌دهند؛ گروهی که نقش آن‌ها در کمیک‌های واکینگ دد بسیار پررنگ است. در حالی که تریلر فصل یازدهم سریال The Walking Dead جزئیات زیادی را از داستان ارائه نمی‌دهد، به نظر می‌رسد که the Commonwealth در طول فصل آخر نقش مهمی خواهد داشت. نورمن ریداس، جفری دین مورگان، اندرو لینکلن، ملیسا مک‌براید، کریستین سراتوس، لورن کوهن، جاش مک‌درمیت، سامانتا مورتون و… از بازیگران اصلی فصل یازدهم سریال واکینگ دد هستند.

فصل یازدهم سریال The Walking Dead در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۲۱ (۳۱ مرداد ۱۴۰۰) از شبکه ای ام سی پخش خواهد شد. این فصل دارای ۲۴ قسمت بوده که قرار است در سه بخش ۸ قسمتی نمایش داده شود. بخش آخر و هشت قسمت پایانی مردگان متحرک، در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۲ به نمایش درخواهد آمد. همچنین کسانی که از طریق شبکه AMC Plus این سریال را دنبال کنند، می‌توانند یک هفته زودتر، یعنی در تاریخ ۱۵ آگوست شاهد پخش فصل یازدهم مجموعه واکینگ دد باشند.

نظر شما راجع‌به یازدهمین فصل سریال واکینگ دد چیست؟ آیا این مجموعه می‌تواند با یک پایان نفس‌گیر و به یادماندنی، طرفداران قدیمی خود را راضی کند یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*