خرید عمده

عمده فروشی اینترنتی چیست و معرفی بهترین فروشگاه خرید عمده

اگر فروشنده هستید یا قصد راه‌اندازی یک کسب و کار خرده فروشی مثل مغازه یا پیج فروش اینستاگرام را دارید، مطالعه این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

عمده فروشی و خرید عمده به دلیل قیمت ارزان تر، خرید بدون واسطه و تسهیل روند انتخاب کالا به مقوله ای حذف نشدنی نه تنها در بازار ایران بلکه در سراسر دنیا تبدیل شده است. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به خرید عمده و تاثیر آن بر فروش کالا می‌اندازیم.

خرید عمده چیست؟ چرا خرید عمده به صورت آنلاین؟

عمده فروشی به گردآوری مقادیر زیاد کالا (عموما به صورت مستقیم از تولید کننده یا وارد کننده) و فروش آن به صورت مستقیم به خرده فروشان گفته می‌شود. برای صاحبان کسب و کار و مغازه داران، خرید عمده راهی به صرفه و مناسب برای تامین اجناس مورد نیاز با قیمت مناسب می‌باشد. با اینکه خرید عمده از ابتدای ظهور فناوری دیجیتال وجود داشته است؛ با افزایش تقاضای خرید آنلاین، فروشگاه‌هایی برای خرید عمده اینترنتی تاسیس شدند. اما چرا خرید عمده اینترنتی؟ برتری خرید عمده به صورت آنلاین نسبت به خرید حضوری چیست؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

قیمت به صرفه، فاکتور اصلی

بدون شک خرید کالای گران قیمت موجب بالا رفتن قیمت نهایی فروش محصول می‌شود که نارضایتی مشتری را به دنبال خواهد داشت. فروشگاه‌های خرید عمده به دلیل تامین اجناس به صورت مستقیم از تولید کننده یا وارد کننده، پایین‌ترین قیمت را ارائه می‌دهند. این امر به تنهایی می‌تواند برتری بیشتری نسبت به فضای رقابتی بازار به فروشندگان ببخشد.

در دسترس بودن فروشگاه‌های آنلاین

تامین اجناس مورد نیاز، مغازه داران را به خصوص در شهرستان‌ها ناچار به بستن فروشگاه و سر زدن به عمده فروشی‌ها می‌کند. گشت و گذار در فروشگاه‌های مختلف، جور نبودن اجناس، کالاهای تقلبی، شرایط کرونایی و عدم تامین به موقع، تنها بخشی از سختی‌های این مسیر به شمار می‌آیند. خرید عمده به صورت آنلاین می‌تواند بخش زیادی از این مشکلات را از بین برده و دسترسی به طیف وسیعی از کالاهای بازار را از پشت سیستم امکان پذیر کند.

کاهش هزینه‌ها

عدم وجود تنوع کافی، فروشندگان را ناچار به گشت و گذار در مراکز فروش عمده و خرید از چند فروشگاه می‌کند. عموما در هنگام خرید آنلاین، تنها از یک فروشگاه خرید می‌کنید. این امر می‌تواند تعداد فاکتورها، هزینه‌های حسابداری، هزینه حمل و نقل و … را از بین ببرد. همچنین در صورت داشتن یک فاکتور مدیریت اجناس ساده‌تر شده و می‌توان آنها را بهتر دسته‌بندی کرد.

خرید عمده

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عمده

سایت‌های زیادی در زمینه فروش عمده لوازم جانبی فعال هستند ولی یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران، به خصوص در زمینه فروش عمده را می‌توان مرکز پخش تکنوسان دانست. فروشگاه اینترنتی تکنوسان، محیطی امن و کاربردی است که با ارائه کالاهای باکیفیت می‌تواند تمامی نیازهای فروشندگان، مراکز پخش، خرده فروشان و … را برطرف کند. همکاران و مشتریان می‌توانند در کمتر از چند دقیقه حساب کاربری خود را در تکنوسان ایجاد کنند و در بین ده‌ها هزار کالا از دسته بندی‌هایی همچون لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لپ تاپ و سخت افزار، برق و الکتریک، لوازم و ابزار آلات، لوازم تحریر، لوازم اداری و … به انتخاب بپردازند. اما برتری تکنوسان به مراکز خرید عمده و فروشگاه‌های آنلاین دیگر چیست؟

چرا تکنوسان؟

تکنوسان امکان خرید کالا به صورت تکی یا عمده را برای کاربران فراهم می‌کند. پس از ساخت حساب کاربری به راحتی امکان خرید کالا و دریافت آن در محل کار یا منزل را خواهید داشت. اما اگر فروشنده هستید یا قصد خرید کالا به صورت عمده را دارید می‌توانید با ارتقای حساب کاربری به “حساب همکار” به قیمت‌های فروش عمده و به مراتب پایین‌تر، دسترسی داشته باشید.

تنوع هرچه بیشتر

جور نبودن اجناس انتخابی نیز یکی دیگر از مشکلات خرید حضوری در بازار است، گاها  فروشندگان برای خرید اجناس متنوع ناچار به خرید از 2 یا چند فروشگاه می‌شوند. تکنوسان با دارا بودن یکی از بزرگترین دسته بندی‌های کالا در زمینه فروش عمده آنلاین می‌تواند بیش از 20 هزار محصول را در اختیار همکاران و مشتریان قرار دهد. همچنین تکنوسان محدودیتی برای خرید کالا ندارد و برخلاف فروشگاه‌های حضوری، می‌توانید به صورت تکی هم از اجناس موجود در سایت بهره‌مند شوید.

خرید عمده

با بررسی تخصصی، با اطلاعات کامل خرید کنید

تمامی کالاهای تکنوسان دارای اطلاعاتی کامل از محصول می‌باشند و تکنوسان با ارائه بررسی‌های تخصصی، سعی در تشریح ماهیت محصول برای کاربران نموده است. قرار گرفتن عکس‌هایی از تمام ابعاد و رنگ‌ها، می‌تواند انتخاب کالا را به خصوص در خرید عمده ساده تر کند. همچنین پیج اینستاگرام تکنوسان، میزبان رویدادهای انباکسینگ، بررسی و تشریح پرفروش ترین کالاهای بازار می‌باشد تا همکاران گرامی دید بازتری از بازار حوزه کاری خود داشته باشند.

با اطمینان خرید کنید!

تکنوسان از گواهینامه‌های نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و تاییدیه سازمان رسانه‌های دیجیتال بهره می‌برد و با عضویت در اتحادیه کشوری کسب کارهای مجازی بستری قابل اطمینان را برای همکاران فراهم کرده است. سالها حضور در بازار IT ایران و فعالیت گسترده در این حوزه موجب شده تا اعتبار تکنوسان به راحتی قابل استعلام باشد. همچنین مرکز پخش تکنوسان دارای تیمی با تجربه می‌باشد که در صورت نیاز برای مشاوره، رفع ابهامات و پاسخگویی به کاربران حاضر خواهند بود.

نمایندگی رسمی برندهای معتبر

ازدیاد کالاهای فیک و تقلبی در بازار موجب شده تا شناسایی مارک‌های معتبر و خرید جنس اورجینال اندکی سخت شود. عدم توجه به این موضوع می‌تواند اعتبار خرده فروش را زیر سوال ببرد. عدم وجود گارانتی معتبر برای ارائه به مشتری نیز یکی دیگر از مشکلات خرده فروشان می‌باشد. تکنوسان با اخذ نمایندگی رسمی بیش از 20 برند معتبر از جمله تسکو، ای فورتک، سیلیکون پاور، سن دیسک، تی پی لینک، هوکو و … در زمینه خدمات پس از فروش و ارائه اجناس اورجینال یکی از قابل اطمینان‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه کالای دیجیتال به شمار می‌آید.

جشنواره‌های خرید عمده

تکنوسان همواره به بهانه‌های مختلف اقدام به برگزاری پروموشن‌های خرید و جشنواره‌های مختلف می‌کند تا با اهدای جوایز، مشتریان و همکاران را با برندهای پر پتانسیل و خوش نام بازار آشنا کند. این جشنواره‌ها همچنین با ارائه قیمت‌های بهتر از همیشه، فرصت خرید مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

با این وجود اگر صاحب یک کسب و کار هستید و قصد خرید عمده برای گسترش فروشگاه خود را دارید، پیشنهاد می‌شود به مرکز پخش عمده تکنوسان سر بزنید و با مقایسه قیمت‌ها، در بین کالاهای سایت با اطمینان خاطر خرید کنید. برای مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنوسان کافیست تا تکنوسان را در گوگل سرچ کنید یا در مرورگر خود آدرس www.technosun.ir را وارد کنید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*