کالاتیک

همراهی کالاتیک با ویژه برنامه المپیک 2020 کرونا و تعویق بی‌سابقه رقابت‌های ورزشی

از 24 آذر 1398 که اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در شهر ووهان چین گزارش شد جهان در سایه تاریکی فرو رفت. همه فعالیت­‌ها و برنامه‌­ها به پس از نرمال شدن شرایط و کنترل نسبی ویروس موکول شد و همه در منازل خود قرنطینه شدند.

در چنین شرایطی، صحبت از برگزاری تورنمنت‌های ورزشی تنها می‌­توانست یک شوخی قلمداد شود. اما بالاخره پس از مدتی مسابقات ورزشی بدون تماشاگر انجام شدند و بعد از آغاز واکسیناسیون نیز، با رعایت پروتکل­‌ها شاهد برپایی انواع مسابقات و تورنمنت‌­ها با حضور تماشاگران بودیم. از مهم‌ترین رقابت­‌های ورزشی اخیر می‌­توان به یورو 2020 اشاره کرد که در شرایطی کاملا عادی مثل دوران پیش از کرونا برگزار شد. پس از تصمیم‌­گیری­‌های چندباره و برنامه‌­ریزی­‌ها و جلسات پیاپی بالاخره تصمیم بر این شد که پس از به تعویق افتادن بی­‌سابقه رقابت­‌های المپیک، این مسابقات بالاخره در تاریخ 23 جولای 2021 و به میزبانی توکیو برگزار شود. ایران نیز طبق روال معمول در چند رشته مهم از جمله والیبال، بسکتبال، کاراته و… در این رقابت­‌ها حضور دارد.

همچنان در قرنطینه، روزهای المپیک و کالاتیک

با توجه به عدم انجام واکسیناسیون به طور کامل در ایران، ایرانیان برای حضور در استادیوم‌­های ورزشی و محیط خارج از خانه با مشکلات جدی­‌تری روبرو هستند. البته تماشای مسابقات ورزشی از نزدیک یکی از کوچکترین مشکلات ما در دوران پاندمی کرونا است. با توجه به شرایط حال حاضر و گونه‌­های جهش یافته ویروس که هر روز در حال افزایش هستند ترجیح شخصی همه ما حضور هر چه کمتر در خارج از خانه و محیط‌­های ناامن و شلوغ است.

در چنین شرایطی، از حسن تصادف در اولین روز پخش مسابقات و پیش از افتتاحیه بازی های المپیک 2020، تبلیغات اسپانسر ویژه برنامه المپیک شبکه سه سیما توجهم را جلب کرد. اسپانسر این برنامه یک فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل و لوازم جانبی به نام کالاتیک بود که قبلا هم بیلبوردهایش را در سطح شهر دیده بودم. اولین چیزی که به نظرم رسید هوشمندی در انتخاب زمان و مکان مناسب برای تبلیغ بود. بازی‌­های المپیک همیشه و در شرایط نرمال از پربیننده‌­ترین برنامه­‌های تلویزیون بوده، بنابراین افزایش بینندگان این مسابقات در شرایط قرنطینه از بدیهیات است و همین موضوع منجر به بیشتر دیده شدن این تبلیغات می‌­شود. به علاوه همانطور که می‌­بینیم کرونا سایه منحوس خود را بر زندگی ما پهن کرده و تنها کاری که از ما بر می‌­آید پناه بردن به خانه و دورکاری است، پس در این شرایط اگر بتوانیم نیازهای خود را با استفاده از فروشگاه‌­های اینترنتی معتبر برآورده کنیم قطعا آرامش خاطر بیشتری خواهیم داشت.

کالاتیک

لزوم خرید اینترنتی مطمئن در دوران پاندمی

مدتی بود که قصد خرید یک گوشی با قیمت مناسب را برای فرزندم داشتم، این‌طور که اخبار به گوشم می‌­رسد بناست که از اواسط شهریور ماه مدارس به صورت آنلاین فعالیت خود را شروع کنند و تجربه سال گذشته به من نشان داد که نمی‌­توانم تلفن همراه خودم را در اختیار فرزندم قرار دهم. پس از مشاهده تبلیغ از تلویزیون، Kalatik.com را در گوگل سرچ کردم و سایت توانست مرا به یک خرید امن مطمئن کند، چون علاوه بر اینکه شناسنامه کسب و کار فروشگاه را چک کردم، نشان ملی ثبت، نماد انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه­‌های اینترنتی شهر تهران و نشان اعضای اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز در پایین صفحه اصلی سایت قابل مشاهده و بررسی بود. برای اطمینان بیشتر به حساب اینستاگرام این فروشگاه هم مراجعه کردم و روند فعالیت پیج و نظرات مردم در پست­‌ها به نظرم قانع‌­کننده و معقول بود.

در یک خرید اینترنتی مهم‌­ترین ویژگی برای مشتریان و بازدیدکنندگان اعتبار آن سایت و فروشگاه است. بنابراین اصلی‌­ترین موضوعی که هر فروشگاه اینترنتی لازم است به آن توجه داشته باشد تلاش برای جلب اعتماد و رضایت مشتری است که کالاتیک آن را به خوبی انجام داده است. اکثر ما یکی از اعضای خانواده یا دوست و آشنایی را سراغ داریم که زخم‌­خورده خریدهای اینترنتی ناکام و کلاهبرداری‌­های اینترنتی باشد. با این توصیفات اعتماد به سایت­‌هایی که کمتر اسم آنها را شنیده‌­ایم می‌­تواند دشوارتر شود اما غیر ممکن نیست.

کالاتیک

“بهترین شیوه در چنین شرایطی مراجعه به سایت و چک کردن شناسنامه کسب و کار فروشگاه اینترنتی است. اگر فروشگاهی که مد نظر ماست به اندازه کافی معتبر باشد می‌­توان شناسنامه و سوابق عملکرد کسب و کارش را در سایت نماد اعتماد الکترونیک مشاهده کرد.”

اما بعد از اعتماد به سایت، قیمت مناسب محصولات در کنار برخورداری از خدمات قابل قبول و اطمینان بخش می‌­تواند کاربران را برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی متقاعد کند. بررسی و مقایسه قیمت‌­ها نتایج جذابی برایم به همراه داشت. کالاتیک در قیمت‌­گذاری­‌هایش نیز جانب انصاف را رعایت کرده بود و این برای من مصداق بارز احترام به مشتری بود. تنوع محصولات نیز در سایت به اندازه کافی بالا بود و به من به عنوان یک مشتری قدرت انتخاب و بررسی محصولات و گزینه‌­های متنوع و مختلف را بخشیده بود. یکی از مواردی که در انجام خرید با خیال راحت به من کمک کرد مطالعه لینکی با عنوان مقررات ضمانت 10 روزه در انتهای صفحه اصلی سایت بود.

یک روز پس از ثبت سفارش (با توجه به روش ارسالی که خودم انتخاب کرده بودم) کالا را دریافت کردم و خوشبختانه تمام روند خرید و حتی بسته‌بندی محصول به نظرم کاملا حرفه‌­ای و در خور یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد که اسپانسر برنامه مهمی مثل ویژه برنامه المپیک شبکه سه شده است، بود.

تجربه شخصی من از این خرید اینترنتی توانست رضایت خاطر کافی را در من ایجاد کند، این شاید دلیلی باشد که تکرارهای مداوم تبلیغ کالاتیک در تلویزیون حتی برایم خوشایند نیز هست.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من توی این دوران کرونا که نمیشه زیاد رفت بیرون وسایلی که لازم دارم رو از کالاتیک میخرم و انصافا هم زود به دستم رسیده همیشه و سالم، مرسی که میشه اعتماد کرد بهتون

  2. قرعه کشی

  3. سلام خسته نباشیدخریدراحت وآسان خیلی عالی تشکر