هواوی برای آموزش تلفظ درست نام برند خود کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کند !

به نظر می رسد که افراد زیادی در سراسر جهان خصوصا در آمریکا نام برند کمپانی چینی هواوی را اشتباه تلفظ می کنند و این موضوع برای هواوی دردسر ساز شده است.تا جایی که این شرکت می خواهد با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی به کمک یک مدرس تلفظ درست لغات ، تلفظ صحیح کلمه هواوی( Huawei ) را به همه آموزش دهد !

این نشست خبری که قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد ماه سال جاری (۲ ژوئن ۲۰۱۵) در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار شود ، با حضور جمعی از خبر نگاران و آقای گوردون فرند که مدرس تلفظ درست لغات از سازمان صاحب نظران آینده (Future Facing Association of Pundits) می باشد برگزار خواهد شد.

Huaweiهواوی از Gordon Friend خواسته تا در این نشست آموزشی با استفاده از روش‌های ابداعی خود ابتدا نام درست چندین بازیکن فوتبال را به عموم بیاموزد. پس از تلفظ نام درست این بازیکنان، نوبت به اسپانسرها می‌رسد و اولین نامی که به چشم می‌خورد، خود هوآوی است.

بد نیست بدانید کمپانی هواوی تلفظ درست نام این شرکت را در زیر لوگوی خود قرار داده است.در این تصویر تلفظ درست کلمه هواوی یا Huawei به این صورت نوشته شده است : [ WAH – WAY ]

در کشور ما هم افراد بسیاری زیادی نام این کمپانی را به اشتباه تلفظ می کنند.شما تا کنون نام هواوی را با چه تلفظ هایی شنیده اید ؟!

منبع : phonearena

آپدیت :

در ویدیوی زیر شخصی از سوی کمپانی هواوی در خیابان های آمریکا نحوه تلفظ صحیح نام این شرکت را سوال می کند که در نوع خود دیدنی است.

با تشکر از علی عزیز ( یکی از کابران سایت ) برای ارسال لینک ویدیو :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. من شنیدم که “هوآوِی” و “هو آوی ” هم میگن

  2. سلام مردم خیلی چیزا رو اشتب تلفظ میکنن. مثل galaxy که میگن گلکسی.
    در حالی ک تلفظ درستش گلاکسی هست به معنای کهکشان.

  3. جالب بود 🙂
    مارک Honor این شرکت رو هم بعضی فروشنده ها میگن هونور 😀

  4. معلم زبان ما میگه هیوای بعد بهش میگم بگو. هواوی ناراحت میشه و میگه من معلم زبان هستم میدونم تلفظ درستش چیه دیگه من چی بگم حرف منو قبول نمیکنه

  5. منم با تلفظ هاوایی شنیدم و تازشم جالب اینجاس ک خیلیم با اطمینان میگفتن ههه

  6. تو شهر خودمون پیره مردها بهش میگن هوایاوهوی :Liar: :Happy-Grin:

  7. والا لازمه
    تو بجنورد به هوآوی می گن هاوایی
    به خدا