ساعت هواوی GT 2 Pro

هواوی از دو ساعت هوشمند Watch GT 2 Pro ECG و Band 6 Pro رونمایی کرد

شرکت هواوی پس از معرفی گوشی P50 از مدل‌های فوق حرفه‌ای دو گجت پوشیدنی خود، یعنی ساعت هواوی GT 2 Pro ECG و دستبند هوشمند Band 6 Pro رونمایی کرد.

به نظر می‌رسد شرکت هواوی قصد توسعه مارکت فناوری‌های پوشیدنی خود را دارد. در جریان معرفی از گوشی جدید این شرکت چینی، شاهد پرده برداری از ساعت هواوی GT 2 Pro ECG و Band 6 Pro بودیم که مدل‌های پیشرفته و لوکس از سری قبلی خود محسوب می‌شوند.

مشخصات و قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 پرو ای سی جی – Huawei Watch GT 2 Pro ECG

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ساعت هواوی GT 2 Pro ECG که از نام آن هم پیداست، قابلیت ثبت نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام است و ساعت هوشمند Band 6 Pro هم می‌تواند درجه حرارت بدن را محاسبه کند.

ساعت جی تی 2 پرو ECG از لحاظ اندازه، مشابه مدل معمولی GT 2 Pro است که سال پیش روانه بازارهای جهانی شده بود. این ساعت هوشمند هم صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED را ارائه می‌دهد که با گلسی از جنس کریستال فشرده شده محافظت می‌شود و فریم تیتانیومی دور تا دور آن را محاصره کرده است.

ساعت هواوی GT 2 Pro

این ساعت می‌تواند به ارزیابی ضربان قلب، ثبت اکسیژن خون و اندازه گیری میزان استرس و خواب بپردازد. این ساعت هوشمند از سیستم عامل Huawei Lite پشتیبانی می‌کند و بیش از 100 مدل تمرینی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

قیمت این ساعت سوپر لوکس حدود 3088 ین چین معادل 478 دلار تعیین شده است و اولین فرآیند فروش از 12 آگوست سال جاری میلادی آغاز می‌شود. ساعت هواوی GT 2 Pro ECG تنها در رنگ مشکی قابل خریداری است.

مشخصات و قیمت ساعت هوشمند هواوی بند 6 پرو – Band 6 Pro

اما می‌رسیم به دومین گجت پوشیدنی جدید هواوی که Band 6 Pro نام دارد و دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED است و همچون واچ جی تی 2 پرو ای سی جی، قابلیت ثبت ضربان قلب، اکسیژن خون و محاسبه میزان خواب و استرس را دارد. ضمنا این دستبند یا ساعت هوشمند قادر است درجه حرارت بدن را محاسبه کند و حدود 96 روتین تمرینی را به دارنده خود ارائه دهد. عمر باتری هم حدود دو هفته برای استفاده متوسط و متعادل محاسبه شده است.

قیمت ساعت هوشمند هواوی بند 6 پرو حدود 449 ین چین (70 دلار آمریکا) اعلام شده است و فروش آن از 20 آگوست 2021 میلادی شروع می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*